Sinds woensdag 23-11 ben ik de trotse eigenaar van een C5 Break Hdif 2.0 VTR uit 1-2005
en zo trots als een franse pauw ! Zij staat nu nog bij de C-dealer voor wat kleine repadingeskes,
maar op zaterdag 3-12 mag ik haar dan toch echt gaan ophalen... Mijn eerste Citroën en ik
ben al meteen helemaal verkocht! Wat zweeft dat lekker, zeg! Can't wait for more....
Voorheen vooral diverse Toyota's & Nissans gereden, maar was nu op zoek naar een diesel (mijn
1e) met meer comfort en klasse. Vandaar de switch. Ik hoop er in ieder geval weer jaren mee
vooruit te kunnen, net als met mijn huidige Primera 1.6 op gas. Daar heb ik 6 jaren plezier van
gehad en vorige maand heb ik de 3 ton volgemaakt. Da's netjes, al zeg ik het zelf....
Pico is mijn nick-name op Internet, zowel als in het dagelijks leven. Dat bekt heel wat makkelijker
voor veel mensen dan Reginald, dus vandaar! Ik ben bijna 50 en al volop op zoek naar de mosterd
Ik ben getrouwd met Ellen en samen rijden we zo'n 25-30k per jaar. Ik ben A-technisch, maar kan
met computers goed uit de voeten. Dus dat is dan toch nog iets....
Hopelijk kan/mag ik hier nog jaren terecht voor C5-vraagjes & opmerkingen, dan weet ik zeker
dat ik nog jaren plezier heb van La Grande Dame. En daar doen we het toch allemaal voor, niet?!
Graag tot lezens en -wie weet- tot ziens !

Lexia 3