Pagina 67 van 119

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 08 okt 2010 10:54
door EW
Achter zijn schoon.


Voor heb ik nog wat werk aan.

En ik had eraan moeten denken om ze meteen na de eerste keer met de doek na te doen. Daarmee kwam er ook nog een hoop zooi af.

Foto's heb ik gemaakt. Alleen geen zin ze online te knallen...

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 08 okt 2010 11:22
door filip
EW schreef:Foto's heb ik gemaakt. Alleen geen zin ze online te knallen...
:smt089 :smt180

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 08 okt 2010 12:04
door ms-c5
Even voor een ieder die wel eens regelmatig met een hogedruk reiniger z'n Berline afspuit, kijk eens in de kofferbak waar je reservewiel ligt, daar lag namelijk bij die van mij een beste plas water, ik vermoed dat dit door de hogedruk reiniger komt, als je bij de naad bij het achterraam spuit.

Ik zelf kwam erachter omdat ik het reservewiel eruit haalde, en dit dus ontdekte.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 08 okt 2010 19:10
door Bert65
:arrow: :smt190 :smt118
Zo, weer op en top! Klaar voor morgen....

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 08 okt 2010 19:34
door Menno
Blingbling hoor ... :smt038

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 08 okt 2010 19:57
door filip
de rubber van de bandjes niet vergeten op te blinken 8-)

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 11 okt 2010 21:36
door EW
Voor de liefhebbers heb ik de foto's van het wielen poetsen in mijn eigen draadje gezet.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 15 okt 2010 08:15
door bikkel59
KIJk hier: http://carclean.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; of hier: http://forum.carclean.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; voor al je schoonmaak producten.

Maar nu de vraag: Wat heb ik nodig om HOLOGRAMMEN weg te krijgen????

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 15 okt 2010 23:40
door SkyBuMp
Hologrammen pak je aan dmv. een lichte/finishing polish. Kijk eens naar de monello finale met een zwarte finishing pad. Dan moet je echt een eind komen ;)

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 16 okt 2010 00:26
door bikkel59
Is dit met de hand of machinaal??

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 16 okt 2010 00:33
door Remco78
Machinaal, zoals ik je afgelopen zaterdag al vertelde.
Met de hand gaat niet lukken of je moet Popeye heten....

Maar zoals ik ook zei, je hoeft er echt geen dure machine voor te kopen.
Met een excentrische schuurmachine lukt dit zeker.
Let bij aanschaf wel op de uitslag van de schuurzool.
Zorg dat dit in elk geval meer dan 2mm is en bij voorkeur zelfs 5mm.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 16 okt 2010 00:42
door bikkel59
Nou Remco ik denk dat het een leuk klussie voor jou is.
Ik heb er een hard hoofd in.
Ik ga maandag eerst ff overleggen met mijn eigen garage wat hij er van zegt.
De grote baas was afgelopen week met vakantie.

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 16 okt 2010 00:49
door Remco78
Dus van die blanke lak beschadiging heb je nog niets gehoord?
Ik ben wel benieuwd wat daaruit gaat komen?

Succes!

Gr,
Remco

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 16 okt 2010 10:18
door SkyBuMp
Finishing polish met finishing pad + machine! Dan krijg je de hologrammen netjes weg

Afbeelding

Re: Wassen & poets topic ...

Geplaatst: 16 okt 2010 12:06
door filip
Het is wel geen Citroen maar zo lukt het!!

http://forum.carclean.nl/cc_postst3170/ ... 106FA.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;