Ik heb wel zo'n handige koffiebeker houder boven dat kastje waar de zekeringen weer achter zitten. En mijn dashboard verlichting is niet onafhankelijk, ik zie het tijdens het rijden soms wat dimmen en dan weer oplichten.Ronald schreef:Dan waarschijnlijk ook met wat Ph2 goodies. Regelbare anti ADHD sensor al genoemd, het makkelijkst is even checken of je GEEN koffiebekerhouder hebt boven het kleine kastje links van het stuur. (Ik heb het ook niet verzonnen).MarcusE schreef:Maar hoezo "Aan de velgen te zien, inclusief mini upgrade ala 2004". Die van mij is van 2003 met dezelfde velgen, standaard.![]()
Voor de rest ook een andere lichtsensor. Dashboard verlichting onafhankleijk van buitenverlichting .
Ik denk ook het moment van introductie van RT3.
En misschien nog meer verschillen waar je alleen achter komt als je aan de Laxia hangt.
Kortom een mini update waar C nooit commercieel melding van gemaakt heeft, maar toch met wat leuke dingen die daarna ook allemaal doorgevoerd zijn inde Ph 2.
Gr. Ronald
Ik heb trouwens in mijn C5 draadje de info die service.citroen.com geeft van m'n C geplaatst. Misschien levert dat nog wat op. KLIK