Binnenkort wordt er weer een poetsmeeting georganiseerd via het Autodetailingforum, je kunt op zo'n meeting zelf aan de slag gaan met je auto in een overdekte/verwarmde hal. Zoals het er nu naar uit ziet zijn er diverse workshops en kun je ter plaatsen via LEKO producten aanschaffen. Er zullen ook genoeg "experts" rondlopen voor het nodige advies.
Ik ben sowieso aanwezig en ga uiteraard ook aan de slag met mijn auto

. Deze meeting vindt plaats in Lelystad op zaterdag de 18de september!
Als je interesse hebt om deel te nemen aan deze dag, dan kun je inschrijven via deze URL:
link
Meer info van de Autodetailing site geplukt:
Beste,
Daar is 'ie dan eindelijk, een nieuwe AutoDetailing Drive-In meeting.
Het is ondertussen alweer bijna 2 jaar geleden dat wij een meeting georganiseerd hebben,
maar dat hopen we op deze manier weer helemaal goed te maken!
Tijdens deze dag, op zaterdag 18 September is er weer eens de mogelijkheid om andere leden, de gezichten achter de namen te ontmoeten,
met elkaar over het detailen te hebben, maar natuurlijk ook met het detailen zelf bezig te zijn!
De meeting wordt daarom gehouden bij Farm-World in Lelystad, waar we overdekt kunnen staan en niet afhankelijk zijn van het weer.
Tijdens de dag zal Leko aanwezig zijn voor advies, tips, verkoop van producten en zullen zij een mini-workshop geven.
Daarnaast kan door iedereen geoefend worden op de test-motorkappen en is er genoeg ruimte binnen om aan de slag te kunnen met de eigen auto.
Het schema voor deze dag is als volgt
Zaterdag 18 September
09:00 uur - Begin meeting
11:00 uur - Mini Workshops 1, Basis van het Detailen, gegeven door Leko. Ideaal voor de beginnende detailers.
15:00 uur - Vragen / Advies uurtje bij de stand van Leko. Mocht je specifieke problemen, of lak-advies nodig hebben, dit is je kans!
18:00 uur - Einde Meeting
Na de meeting kunnen we voor de geïnteresseerde nog ergens een hapje eten.
Beetje afhankelijk van het aantal deelnemers kunnen we bij Farm-World blijven en afsluiten met een BBQ.
Of kunnen we ergens Lelystad in en een eet-tent zoeken? Suggesties hiervoor zijn welkom
De BBQ bij Farm-World is als volgt:
Saté, shaslick, carbonade, barbecue worst, spareribs, hamburgers.
Huzaren- komkommer- tomaat-banaan salades.
div. sauzen, satésaus, stokbrood, kruidenboter en frites.
En deze bedraagt € 20,- p.p
Verder hopen we op deze manier een leuke invulling te geven aan deze gezellige en informatieve dag.
Mochten jullie nog suggesties of ideeën hebben, dan hoor ik het graag!
Het adres van Farm-World is:
Farm-World Activiteiten Centrum
Eendenweg 11,
8218 NC Lelystad
De kosten voor de meeting bedragen € 15,- per auto. Meerijders hoeven dus niet af te rekenen.
Dit is puur voor de locatie en dient op de dag zelf bij Farm-World te worden voldaan.
LET OP: Je kunt bij Farm-World niet pinnen, alleen contant. Ook handig om te weten als je daar wat wilt eten/drinken.
Graag de poll invullen als je zeker weet wel of niet te komen, zodat we de aantallen kunnen bijhouden.
Er is een minimum van zo'n 15 man.
PS: dit is niet bedoeld als spam, ik zit niet in de organisatie. Het lijkt me echter leuk om wat meer gepoetste C5's op de weg te zien!