Groet,
JW
Voorheen Ph2V6: 
Nope dus bij deze sellerHello,
There are no combine shipping.
The price is US$34.5 for each.
THX
- hk.aurora
Da's dus USD 28,33$ /setje (minder dan 25 euro dus.) Tot nu toe heb ik volgens mij 2 gegadigden voor een setje, dan heb ik er nog 1 over. JW-NHS, als het voor jou een Go is dan bestel ik, dan zien we later wel hoe de 3e set kwijt te raken. Bv op marktplaats zetten of zo.Hello,
Thanks for your enquiry. We regret to tell you that the postage is a must for each pair. However, we would like to offer you a discounted price for 3 pairs USD 85.00 shipping inclusive. If you accept the offer, please let us know your PayPal A/C. We will send invoice to you directly.
We appreciate very much your interest in our product and shall be glad to hear from you again.
Yours Sincerely,
tamttrc2008
- tamttrc2008
Voorheen Ph2V6: 

Voorheen Ph2V6: 

Die 5000K komen er ook nog wel dusweb schreef: Als je iets duidelijker wil zien dat het Xenon is, of echt geen tintje zachter wil dan daglicht-wit, dan is 5000K misschien de aangewezen kleur.
Mij werd afgelopen maandag aan de balie anders verteld.web schreef:De staking zou alleen de brievenbuspost vertragen, niet de pakketpost.

Nee, ik ga het tegenliggers-verblinden niet missenms-C5 schreef:je gaat namelijk dat oplichtende, wat je van die 6000K gewend bent, op de verkeersborden missen.