dat verandert de belaadbaarheid niet: 82HM&M schreef:Kun je toch laten aanpassen in de BSi ?sonnema schreef:helaas zijn de banden niet geschikt voor C5 hoort 195-65-15 te zijn
niet geschikt voor een C5 dus...
dat verandert de belaadbaarheid niet: 82HM&M schreef:Kun je toch laten aanpassen in de BSi ?sonnema schreef:helaas zijn de banden niet geschikt voor C5 hoort 195-65-15 te zijn
Ik vraag me trouwens af waar deze dingen onder vandaan komen, een Xsara heeft 85 nodig, zelfs een C3 mag niet op 82EvilTwin schreef:dat verandert de belaadbaarheid niet: 82HM&M schreef:Kun je toch laten aanpassen in de BSi ?sonnema schreef:helaas zijn de banden niet geschikt voor C5 hoort 195-65-15 te zijn
niet geschikt voor een C5 dus...

Hoe maak ik mezelf een apart geval....R1200C schreef:15
Ik maak wel een plaatje als ze er onder liggen. Ben volgens mij de enige die in de zomer op "staal" (want eigenlijk zijn ze van aluminium) rijdt en in de winter op lichtmetaal...
Hoezo "maken"????Harm van Beek schreef:Hoe maak ik mezelf een apart geval....R1200C schreef:15
Ik maak wel een plaatje als ze er onder liggen. Ben volgens mij de enige die in de zomer op "staal" (want eigenlijk zijn ze van aluminium) rijdt en in de winter op lichtmetaal...