Re: Harde (metalen) tik van achter bij drempels
Geplaatst: 19 mei 2013 21:54
In de beginjaren van de C5 werkte in in het magazijn van een grote citroen dealer in het oosten des lands en zijn de hierboven genoemde zaken (en vele andere) wel als terugroepactie naar de klant overgebracht , er waren mensen die meer als 10 keer terug geroepen zijn voor aanpassingen aan hun C5 , deze waren vaak ook niet zo zeer te spreken over het feit dat hun auto zo vaak terug moest , en de HPI`s zijn als ik het mij goed herinner allemaal terug geweest naar de fabriek of importeur (dat laaste weet ik even niet meer helemaal zeker waar ze heen moesten)chathanky schreef:Er waren nog meer aanvulingen op gerammel van het onderstel achter. Wijzigen van de aanhaalkoppels van het subframe, extra bevestiging van de achterveercilinders en opvullen van holle ruimten van het subframe.BJG schreef:Er is overigens wel en terugroepactie geweest voor de eerste serie C5 van 2001 voor rammelen![]()
Daarbij vervingen we de veerbollen achter, plaatsten ve contragewichten aan de achteras, en brachten geluidsisolatie aan op de kofferbodem,
Wellicht is de auto van johno niet gedaan?
Lijkt wel vreemd dat iemand dan zonder klachten zo lang daarmee rijdt, dus waarschijnlijk is het niet.
Of die in het pakket zat van de benoemde terugroepactie is me niet bekend, wel terug te vinden in de citroendocumenatie.
Op garantie werden ook om de haverklap achterruiten van de breaks vervangen ,
(
