Pagina 58 van 151
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 11:31
door Roman
nou die van mij heeft net zoveel pk-tjes als jouwe hoor

en gemiddeld 1/18 vind ik niet slecht
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 11:32
door Menno
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 13:13
door Harm
Had 7,4 op 100, de laatste tankbeurt...
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 18:46
door EW
MarcusE schreef:Tsjonge, wat een lage verbruiken hier. Ik kom nauwelijks boven de 1 op 10. Zelf Alva10 rijdt op gas zuiniger, terwijl ik altijd dacht dat gas een hoger verbruik geeft omdat de energie per liter gas wat lager ligt dan bij benzine. OK, ik rijdt wel veel stadsverkeer, en draai nauwelijks hoge toeren. Kom zelden boven de 3000 uit, alleen op de snelweg.
Iemand nog zuinig rij tips ?
En Animalman, helemaal

Let op het verschil tussen break en berline!!!
Ik kom ook niet onder de 1 op 10.
En alva en animalman hebben berlines.
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 22:14
door jpiek
MarcusE schreef:Tsjonge, wat een lage verbruiken hier. Ik kom nauwelijks boven de 1 op 10. Zelf Alva10 rijdt op gas zuiniger,
troost je, ik haal alleen met rustig rijden 1:9,5 meestal is het net iets meer dan 1:9
Boven de 1:10 heb ik nog nooit gezeten....
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:24
door Duck
zag net dat ik al weer 1050 kilometer erop heb zitten en nog geen lampje brand en Bc geeft aan nog 180 kilometer te gaan
zal hem morgen weer vol gooien kijken wat ik verbruikt heb
maar de "C
arla" doet het niet slecht met deze tank

Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:26
door vhsdown
carla ?
gisteren retourtje denemarken 1562 km 1:14,7 km
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:29
door Duck
vhsdown schreef:carla ?
gisteren retourtje denemarken 1562 km 1:14,7 km
lekker door getrapt dan
mijn C heet C
arla
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:32
door vhsdown
Duck schreef:vhsdown schreef:carla ?
gisteren retourtje denemarken 1562 km 1:14,7 km
lekker door getrapt dan
mijn C heet C
arla
zo zuinig had ik nog nooit gereden met mijn 2.2

Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:34
door Duck
okee dan
maar 1 op 16/18 vind ik leuker

Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:36
door vhsdown
Duck schreef:okee dan
maar 1 op 16/18 vind ik leuker

lukt dat bij jou ???
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:38
door Duck
vhsdown schreef:Duck schreef:okee dan
maar 1 op 16/18 vind ik leuker

lukt dat bij jou ???
6 liter per 100 km
elke tank een dikke 1000 kilometer
ja dus

Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:38
door Menno
Een 2.0 110 handbak zoals van duck kun je niet vergelijken met een 2.2 automaat

Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 17 apr 2008 23:39
door Duck
Menno schreef:Een 2.0 110 handbak zoals van duck kun je niet vergelijken met een 2.2 automaat

I know
net getankt ook mijn tank naar 1,23 euro de liter @@#$$%%
62 liter voor bijna 1100 kilometers
niks mis mee die 110 paarden
Re: Verbruiksdraadje
Geplaatst: 18 apr 2008 17:12
door JHV
Met onze 2.0 HDI 110 pk met automaat de laatste weken steeds op een gemiddelde tussen de 1 op 15.4 en de 1 op 15,9. Gemiddeld in stad en op de snelweg gereden
Veel of alleen maar in de stad is een 1 op 13- 1 op 13.5.
Volgens autoverbruik zelfs een keer 1 op 34 gereden.
Waren de heel lange ritten naar Duitsland en 1 op 17 komt beter overeen met het geld wat er uit de knip ging.
Maar 1 op 34 lijkt me niet verkeerd.
Maar daar moet je dan wel verkeerde getallen voor intypen. De knip merkt er niks van helaas.
Johan