Pagina 58 van 151

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 11:31
door Roman
nou die van mij heeft net zoveel pk-tjes als jouwe hoor :mrgreen: :mrgreen: en gemiddeld 1/18 vind ik niet slecht

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 11:32
door Menno
:smt023

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 13:13
door Harm
Had 7,4 op 100, de laatste tankbeurt...

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 18:46
door EW
MarcusE schreef:Tsjonge, wat een lage verbruiken hier. Ik kom nauwelijks boven de 1 op 10. Zelf Alva10 rijdt op gas zuiniger, terwijl ik altijd dacht dat gas een hoger verbruik geeft omdat de energie per liter gas wat lager ligt dan bij benzine. OK, ik rijdt wel veel stadsverkeer, en draai nauwelijks hoge toeren. Kom zelden boven de 3000 uit, alleen op de snelweg.
Iemand nog zuinig rij tips ?

En Animalman, helemaal :smt023
Let op het verschil tussen break en berline!!!

Ik kom ook niet onder de 1 op 10.

En alva en animalman hebben berlines.

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 22:14
door jpiek
MarcusE schreef:Tsjonge, wat een lage verbruiken hier. Ik kom nauwelijks boven de 1 op 10. Zelf Alva10 rijdt op gas zuiniger,
troost je, ik haal alleen met rustig rijden 1:9,5 meestal is het net iets meer dan 1:9

Boven de 1:10 heb ik nog nooit gezeten....

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:24
door Duck
zag net dat ik al weer 1050 kilometer erop heb zitten en nog geen lampje brand en Bc geeft aan nog 180 kilometer te gaan

zal hem morgen weer vol gooien kijken wat ik verbruikt heb
maar de "Carla" doet het niet slecht met deze tank

:smt038 :lol:

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:26
door vhsdown
carla ?

gisteren retourtje denemarken 1562 km 1:14,7 km

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:29
door Duck
vhsdown schreef:carla ?

gisteren retourtje denemarken 1562 km 1:14,7 km
lekker door getrapt dan

mijn C heet Carla

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:32
door vhsdown
Duck schreef:
vhsdown schreef:carla ?

gisteren retourtje denemarken 1562 km 1:14,7 km
lekker door getrapt dan

mijn C heet Carla

zo zuinig had ik nog nooit gereden met mijn 2.2 :ugeek:

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:34
door Duck
okee dan :smt023

maar 1 op 16/18 vind ik leuker :lol:

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:36
door vhsdown
Duck schreef:okee dan :smt023

maar 1 op 16/18 vind ik leuker :lol:

lukt dat bij jou ???

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:38
door Duck
vhsdown schreef:
Duck schreef:okee dan :smt023

maar 1 op 16/18 vind ik leuker :lol:

lukt dat bij jou ???

6 liter per 100 km
elke tank een dikke 1000 kilometer

ja dus :lol:

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:38
door Menno
Een 2.0 110 handbak zoals van duck kun je niet vergelijken met een 2.2 automaat ;)

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 17 apr 2008 23:39
door Duck
Menno schreef:Een 2.0 110 handbak zoals van duck kun je niet vergelijken met een 2.2 automaat ;)
I know :lol:

net getankt ook mijn tank naar 1,23 euro de liter @@#$$%%

62 liter voor bijna 1100 kilometers

niks mis mee die 110 paarden

Re: Verbruiksdraadje

Geplaatst: 18 apr 2008 17:12
door JHV
Met onze 2.0 HDI 110 pk met automaat de laatste weken steeds op een gemiddelde tussen de 1 op 15.4 en de 1 op 15,9. Gemiddeld in stad en op de snelweg gereden
Veel of alleen maar in de stad is een 1 op 13- 1 op 13.5.
Volgens autoverbruik zelfs een keer 1 op 34 gereden. :smt203 :smt203
Waren de heel lange ritten naar Duitsland en 1 op 17 komt beter overeen met het geld wat er uit de knip ging.
Maar 1 op 34 lijkt me niet verkeerd. ;)
Maar daar moet je dan wel verkeerde getallen voor intypen. De knip merkt er niks van helaas.
Johan