Er werd leuk getekend, maar helaas heb ik de heer Opron zelf niet gezien daar. Jammer, had hem graag de hand geschud.
Maar gezien zijn leeftijd snap ik het als hij er alleen maar was tijden de introductie 's ochtend en eventueel 's middags aan het einde van de workshop.
Veel oude, hele oude onderdelen.
De mensen die op zoek zijn naar dergelijk delen zijn gewend die zelf ui zo'n bak te vissen. Voor nieuwere modellen is er het internet. Bart Ebben stond er ook met alleen een koffiezetapparaat en een computer.
De parkeerplaats vond ik nog het meest interessant.
Ik kom ook niet voor roestige onderdelen in een warme hal. Ik loop er doorheen in 20min, maak foto's van een paar fraaie auto's op diverse stands (Doro, Cit-NL, etc.) en de door de clubs ingerichte topstukken en dan slenter ik 2uur buiten rond...
het liefst kom ik zelf ook met een klassieker, maar mijn vader wilde met de C6
Maar ik denk dat dat juist de charme is van zoiets, je kunt doelloos rondslenteren, fotograferen, een praatje maken bij clubstandjes, en als je nou altijd al eens in een Sm of Visa Mille Pistes hebt willden (mee-)rijden dan is dat ook vast wel te regelen. Daarnaast, vrijwel alles is te koop, van een gare BX van 750eur, of een Ami 8 die al 40jr in dezelfde familie is, tot een DS cabrio usine van 200kE. (?)
Klagen over de afstand snap ik ook niet helemaal, zo ver van Utrecht is het niet. Ik zit wat dat betreft nog het meest ongunstig en zelfs dan is het maar 25min extra. Je kunt ook het mooie stukje binnendoor doen via Uithoorn bijv. Vanuit het Zuiden of Noorden maakt het niet echt veel uit. Ik vind het een slecht excuus om niet te komen, sorry.