zoek hier maar eensMaarten schreef:SkyBuMp, wat is een goede all-purpose cleaner voor kunststof dan?
http://www.carclean.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
zoek hier maar eensMaarten schreef:SkyBuMp, wat is een goede all-purpose cleaner voor kunststof dan?
Er zijn verschillende producten die onder de noemer All-purpos-cleaner (APC) verkocht worden. Ik heb zelf goede ervaringen met de APC van Meguiars, het probleem met dit product is dat het per gallon (3,8L) verkocht wordt. De prijs daar in tegen maakt het wel weer dubbel en dwars goed en het is veilig inzetbaar voor verschillende oppervlaktes.Maarten schreef:SkyBuMp, wat is een goede all-purpose cleaner voor kunststof dan?
[opendeurmode]SkyBuMp schreef:
PS:... geen poetsobject meer voor de deurt ;(... wat duurt dat wachten lang zeg! Half mei verwacht ik de nieuwe bolide, kan m bij de fabriek dan afhalen!
Ik zelf heb deze, en ben er echt zeeer over te spreken, mijn vrouw trouwens ook, die gebruikt het ook in het huis houden, maar dan erg verduntMaarten schreef:SkyBuMp, wat is een goede all-purpose cleaner voor kunststof dan?