
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.
Berichten: 923
Lid geworden op: 28 mar 2007 12:07
Auto: mb c klasse estate 4wd
Opties: wegklap trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 128000+
Kleur: zwart
Locatie: 0599 in- het-mooie-westerwolde
linkerpoot. 

groet'n hans.
tweede scheurijzer: sym fiddle 50km/u op twee wielen.
tweede scheurijzer: sym fiddle 50km/u op twee wielen.
Berichten: 6469
Lid geworden op: 28 mei 2006 16:09
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB
Locatie: Anna Paulowna
scherp... 

...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...
Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
Berichten: 1018
Lid geworden op: 12 aug 2009 09:10
Auto: Berline 1.6 HDIf Ligne Prestige
Opties: Pack Athena en inmiddels ook Pack Harm ;)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10168
Productienummer: 10078
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 512.000+
Kleur: Gris Aluminium
Locatie: Uden
Berichten: 1018
Lid geworden op: 12 aug 2009 09:10
Auto: Berline 1.6 HDIf Ligne Prestige
Opties: Pack Athena en inmiddels ook Pack Harm ;)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10168
Productienummer: 10078
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 512.000+
Kleur: Gris Aluminium
Locatie: Uden
Berichten: 1949
Lid geworden op: 24 mei 2010 21:24
Auto: C4 VTI 120 Collection
Opties: eMyway, navigatie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 243
Kleur: Blu Bourrasque
Locatie: Almere
jopie schreef:linkerpoot.


Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Stuur rechts?? engelse auto?? 

Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Berichten: 33557
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Dan is het nog steeds het foute pedaal hoor 

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 1949
Lid geworden op: 24 mei 2010 21:24
Auto: C4 VTI 120 Collection
Opties: eMyway, navigatie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 243
Kleur: Blu Bourrasque
Locatie: Almere
en dan heeft hij nog wel een automaat. Hij staat dus kilometers lang op zijn matje te trappen.



Berichten: 868
Lid geworden op: 12 sep 2007 23:15
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze
Lange Henk schreef: Gemiddeld 1 op 17 gereden, had wel zuiniger gekund, maar ze rook de stal, dus naar onder met die linkerpoot.
Nog even geduld dus, a.u.b.

Nu heb ik niet de meest zuinige rijstijl, maar hier in nederland haal ik als ik me inhoud hooguit 1 op 15 met 70% snelweg 30% stad.
En da's dus zonder bergen en met een handbak! (automaat is als het goed is iets onzuiniger door 4 versnellingen, iets extra gewicht en iets verlies in vloeistofkoppeling bij optrekken)
IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
Berichten: 5090
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Locatie: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Opvallend: mijn C5 heeft exact dezelfde combi van motor en bak als de jouwe, is ook een Break, en rijdt ongeveer 80% snelwegkilometers; maar ik rijd gemiddeld beter dan 1:16. En volgens mij heb ik ook geen superzuinige rijstijl, want als ik me een beetje inhoud hang ik tegen de 1:17 aan.GuidoK schreef:Nu heb ik niet de meest zuinige rijstijl, maar hier in nederland haal ik als ik me inhoud hooguit 1 op 15 met 70% snelweg 30% stad.
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Berichten: 4498
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Locatie: Genderen NB
Contacteer:
Guido en Maarten,
rijstijl is niet alleen bepalend voor verbruikscijfers,
ik kan me voorstellen dat kilometers OOK verschil maken,
en dan is de zeer respectabele km-stand van 400.000+ ook een bepalende factor,
nog afgezien van b.v. de staat van onderhoud, bandenspanning enz.
Dus 1 op 15 / 16 met een auto van ± 1400 kg niet zo slecht hoor
tenslotte hoe ouder we zelf worden
hoe meer moeite c.q. energie bepaalde dingen ons kosten,
Peter
rijstijl is niet alleen bepalend voor verbruikscijfers,
ik kan me voorstellen dat kilometers OOK verschil maken,

en dan is de zeer respectabele km-stand van 400.000+ ook een bepalende factor,

nog afgezien van b.v. de staat van onderhoud, bandenspanning enz.
Dus 1 op 15 / 16 met een auto van ± 1400 kg niet zo slecht hoor

tenslotte hoe ouder we zelf worden
hoe meer moeite c.q. energie bepaalde dingen ons kosten,

Peter
Groeten, Peter
Sinds 10-11-12 zonder dame......
Sinds 10-11-12 zonder dame......
Berichten: 14808
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Locatie: 0183
Contacteer:
Zijn dat kilometerstanden of verbruiksgetallen. Even on topic heren.
Ik ga morgen (op mijn verjaardag) over de 100.000km heen. De eerste helft van het inrijden zit er dan op.
Ik ga morgen (op mijn verjaardag) over de 100.000km heen. De eerste helft van het inrijden zit er dan op.

Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.

V.I.P.


Berichten: 129
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:40
Auto: Ford Ka
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2013
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 250
Kleur: Zwart
Locatie: Lelystad
Wij zitten niet zo hoog, pas rond 172.500.
Stelt hier nog net zo veel voor.
Stelt hier nog net zo veel voor.
_________________
Partner van Hans C5.
voorheen een Citroën C5 Break (PH1) 2.0I 16V Exclusive uit 2002 (Vert Galant) met afneembare trekhaak, zelfdimmende binnenspiegel, parkeersensoren. Cruise control, KPH's voor en achter, RVS beschermstrip op achterbumper en tellerringen.
Prettig mee gereden tot 210.500 km. Ingeruild vanwege een grote leaseauto en een kleinere tweede auto.

Partner van Hans C5.
voorheen een Citroën C5 Break (PH1) 2.0I 16V Exclusive uit 2002 (Vert Galant) met afneembare trekhaak, zelfdimmende binnenspiegel, parkeersensoren. Cruise control, KPH's voor en achter, RVS beschermstrip op achterbumper en tellerringen.
Prettig mee gereden tot 210.500 km. Ingeruild vanwege een grote leaseauto en een kleinere tweede auto.


V.I.P.


Berichten: 1853
Lid geworden op: 14 jun 2007 18:26
Auto: Volvo V70 2.4D Geartronic 175PK / 400 Nm ... gechipt naar 240 PK / 475 Nm
Opties: leer,trekhaak, BT, RTI navigatie
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 315000
Kleur: Magic Blue Pearl
Locatie: Amsterdam
Ooo ... dat duurt nog wel eventjes voordat jij in de buurt komtHarm schreef:Zijn dat kilometerstanden of verbruiksgetallen. Even on topic heren.
Ik ga morgen (op mijn verjaardag) over de 100.000km heen. De eerste helft van het inrijden zit er dan op.

Nog net geen 190.000 km erop
De overtreffende trap van C5 is natuurlijk D5 

Berichten: 183
Lid geworden op: 09 aug 2009 09:22
Auto: Lancia k 2.4 5.20
Opties: 4 lichtmetalen ventieldopjes,
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1995
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 146300
Kleur: Blauw metalic
Locatie: Nieuwerkerk aan den Ijssel/Gouda
Zo, bedankt voor het terugfluiten. Natuurlijk moet het mijn rechterpoot zijn geweest, anders had ik de hele tijd in de wielkast zitten trappen. Op lange afstanden gebruik ik weleens de linkervoet in het taxibusje waar ik op rijd. Vandaar. Afgelopen zomer tegen de 1 op 19 gereden met mijn Pukkel erachter, maar dan gaat het niet sneller dan 90 km/uur.
Banden op de goede spanning, niet te snel weg willen wezen en als je een kwartiertje stilstaat, niet de motor uitzetten, want alles is dan op temperatuur en draait optimaal.
Banden op de goede spanning, niet te snel weg willen wezen en als je een kwartiertje stilstaat, niet de motor uitzetten, want alles is dan op temperatuur en draait optimaal.
Is een taxi eenmaal te laat, komt tie nooit meer op tijd.
Mijn ander vervoer is een taxi, een Mercedes Vito 115 CDI.
Mijn ander vervoer is een taxi, een Mercedes Vito 115 CDI.