En uiteraard hierboven opnieuw gestemd.
Ik doe mijn best maar mijn baas heeft geen dienstreisjes voor me, volgend jaar vlieg/vaar-vakantie dus ook geen extra kilometers.henkie HDI schreef:Ik mag een kolommetje verder. Vandaag de 350.000 km gepasseerd. (dus Frank, er kan nog wel tonnetje bij)
henkie HDI schreef:Ik mag een kolommetje verder. Vandaag de 350.000 km gepasseerd. (dus Frank, er kan nog wel tonnetje bij)
En die staat nu op 69000. Pas maar op...henkie HDI schreef:Dat je hard bezig bent om me in te halen, dat weet ik welPas maar op hoor, er probeerde een zekere Harm mij voorbij te komen. Maar die kocht net voor het inhalen een nieuwe
Jaja Harm ... als jij nou de tellerstand van de Bossinkjes bij jouw kilometerstand optelt, gaat het allicht een stuk snellerHarm van Beek schreef:En die staat nu op 69000. Pas maar op...henkie HDI schreef:Dat je hard bezig bent om me in te halen, dat weet ik welPas maar op hoor, er probeerde een zekere Harm mij voorbij te komen. Maar die kocht net voor het inhalen een nieuwe
![]()
![]()
hmm ik zit al over de 200000Bossinkje schreef:Het zal me heus niet verbazen als jullie C5 eerder op de 200.000 zit dan de onze..