860 km
Zal d'r 'ns rustig over nadenken.
Ronald schreef:AutoVitel in Waalwijk lijkt op veel instemming te kunnen rekenen.
Nu nog een datum, ik stel een verkennende poll voor:
een zaterdag in september
een zondag in september
een zaterdag in oktober
een zondag in oktober
Als zondag een mogelijkheid is voor AutoVitel tenminste...
Ben het met Frank65 eens, een hoop dingen kunnen we zelf regelen, AutoVitel hoeft ons niet dik te fêteren.
Gr. Ronald
Vanaf de tweede helft van september geen enkele probleem. Goed idee van Herman voor het Amerikaanse idee. Wek hier graag aan mee.Herman schreef:'...Verders aanbeveling om leden te vragen voor een kleine geste wat mee te brengen op zijn Amerikaans BV
BBQ vlees en wat te drinken (geen alcohol) Hebben ze een BBQ daar staan of moet dat mee?
Koffie is daar wel? Wat mogelijk heden om te zitten?
Actie verkoop van gadgets, miniaturen, KPH enz.
Deze uitleg moet ik mn familie laten lezenRonald schreef:Gemaakt door van Vikingen afstammende West Friezen. Guur volk, maar lekkere koeken!KlaasS schreef:en wieringer koeken ?? zijn onbekend bij mij!![]()
![]()
gr. Ronald
Anna Pauwlona en Wieringen. Hemelsbreed 10 km schat ik ? Maar ja, er zit water tussen, dus dat betekent in Nederland toch meestal onmiddelijk rivaliteit, zoniet erger.Klussie schreef:Deze uitleg moet ik mn familie laten lezen![]()
![]()

1u 55 vanuit de Vlaamse Ardennen... (Als Antwerpen niet potdicht zit)willy4 schreef:naar Waalwijk vanuit Belgie is best te doen
volgens de GPS zou het vanuit Westerlo 1uur en 15min ver zijn

Dat snap ik wel hoorMenno schreef:Hans en z'n medewerkers van Autovitel willen neem ik aan ook van hun zondag kunnen genieten en niet open gaan voor een stel "idioten" van de C5club