Edoch, ze geven een prima indruk van wat we daar gedaan hebben en hoe de meetopstelling er uit zag.
Daar kan geen twijfel over bestaan, denk ik zo
Groet,
JW
Nou ja, er zijn dus inderdaad wel aanwijzingen dat het vaker voorkomt, dat had Menno ook al opgemerkt. Ik weet niet of Menno inmiddels al antwoord op de vraag heeft hoe de betreffende V6-eigenaar het probleem geconstateerd heeft, en of het daar om een Ph.1 of een Ph.2 ging...Breeze schreef:Ja, het was inderdaad een leuke en leerzame middag.
Jalu heeft natuurlijk gelijk, dat het vreemd is dat JW één geklapt ventiel en één ventiel heeft dat binnen afzienbare tijd ook gaat klappen, terwijl het verschijnsel nergens bekend is. De enige, zwakke, aanwijzing was dat het ventiel geen dead stock is. Het vervolgverhaal wordt dus interessant.
Ik heb Google Translate gebruikt; helaas de vertaling niet opgeslagen. Het lukt inderdaad niet om de gehele pagina in één keer te doen, maar losse postings vertalen als tekst lukt wel.JW-NHS schreef: Begrijp ik het goed dat jij er babelfish oid op losgelaten hebt om dat deens te vertalen?
Zo ja, heb je die "vertaling" opgeslagen?
Het is een beetje koeterwaals, maar de essentie leek me wel duidelijk.Het gedeelte veranderde ik het onderdeel nummer 1920AX en kosten door Citroën 1126kr + BTW per stuk. Magneetventiel voor VTC. Is het kost 4300 door Peugeot.? Er zit, zoals ik al zei per. Inlet. Dus 2 per. auto. Het was defect aan de top en de olie is pissig .. Het functioneert als een alles of niets klep die vermomt de knoppen motorolie gebruikt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voorheen Ph2V6: 
kalender zegt wat andersJW-NHS schreef:even aannemend dat je km-stand 83000 is zoals ik in je profiel zie.
Voorheen Ph2V6: