Pagina 5 van 5

Re: Trekhaak C5 Break

Geplaatst: 18 feb 2010 16:59
door WimR
Ik heb intussen verder weinig met aanhangwagen gereden, maar de speling is nog niet teruggekomen!

Re: Trekhaak C5 Break

Geplaatst: 20 feb 2010 15:18
door Olnzel
heeft iemand een sleuteltje over van de afneembare Bosal? Er zat er geen bij toen ik madam kocht...sorry...zag net een ander draadje :oops:

Re: Trekhaak C5 Break

Geplaatst: 25 mei 2010 12:54
door willemb
Hallo,

Ivm verbouwing wil ik beperkt aantal keer karretje achter C5 break Ph1 kunnen hangen en overweeg dus installatie trekhaak. 500 Euro vind ik wat veel voor een paar ritjes.

Heeft iemand goed adres voor 2e hands trekhaak?
En past 406 break trekhaak onder C5 break?

Groeten
Willem

Re: Trekhaak C5 Break

Geplaatst: 28 feb 2011 20:26
door beton
Na bijna 3 jaar plezier gehad te hebben van de AK6 is het probleem weer terug.
Er zit weer speling op de knop. Ik zal de AK6 weer moeten opsturen naar Bosal. Deze zullen hem herstellen.

( de kosten van 60 euro neem ik voor lief want een nieuwe vaste brink trekhaak gaat me zo'n 440 euro kosten. Demontage oud, montage nieuwe. geen nieuwe kabelset.)( dealerprijs )

Vraag is of iemand weet of je de AK6 ook kunt vervangen door een vaste knop.

Ron

Re: Trekhaak C5 Break

Geplaatst: 31 mar 2011 20:26
door Lagoen
De stekker van de trekhaak zit achter de bumber dus kan er de stekker van de caravan niet insteken. Kan je deze loshalen om te draaien (soory leek)?

Re: Trekhaak C5 Break

Geplaatst: 31 mar 2011 20:31
door garfield
Bij mijn vaste trekhaak zit de stekkerdoos achter de bumper. Als ik de trekhaak wil gebruiken kan ik de stekkerdoos naar beneden trekken. De stekkerdoos zit op een scharnierende plaat. De eerste keer ging het zwaar, na een beetje kruipolie op het draaipunt gaat het een stuk soepeler.

Hopelijk is dit de oplossing.

Re: Trekhaak C5 Break

Geplaatst: 14 mei 2012 21:52
door rdewarm
Ik heb ook last van de niet werkende sensoren, maar ik compenseer dat met mijn ogen. Is nog steeds de manier waarop je leert om schade te voorkomen.
OP mijn C5 zit een vaste trekhaak(was al zo toen ik hem 4 jaar geleden kocht) en de Sensoren werken ook al die tijd niet. Ik ben er dus nooit aan gewend geweest, misschien dat dat anders is.