Waarom zo ingewikkeld? Laat de aansluiting gewoon zitten. Splitter erop, één kant naar de ANWB plug, al dan niet met de verlengkabel die de ANWB mee levert, zodat je dat ding overal kan plaatsen onder het dashboard. Andere kant van de splitter naar de de bestaande diagnosestekker, die je er even af haalt als de auto bij de garage is. Op die manier kan de garage ook nog bij de originele aansluiting, mocht dat toch nodig zijn. Bv omdat misschien de weggewerkte ANWB plug de Lexia/Diagbox van de garage toch beinvloed wordt (zie vragen JW).Citroentje schreef:Als voorbereiding voor die ANWB-plug wil ik een splitter achter het dashboard monteren.
Daarnaast moet je ook nog eens de "nieuwe aansluiting" (dat zal dan 1 uiteinde van de splitter zijn) bevestigen in het gat waar je de originele aansluiting hebt verwijderd. Dat moet maar net passen, EN vast blijven zitten tijdens rijden en inpluggen van Lexia/Diagbox plug in garage. Een hoop gedoe om niks lijkt me.
Als het ding er dan toch uit moet, spiegeltje idd. Of als een goede camera op je telefoon hebt proberen een foto te maken. Kun je daarna nog inzoomen. Werkt vaak ook goed.Citroentje schreef:Maar nu krijg ik die (originele) diagnosestekker niet uit zijn framepje.