Ik zit in een auto, dus dat uitzicht (dash enz) moet ik mooi vinden. Bovendien moet ie comfortabel sturen en rijden. Hoe een auto er aan de buitenkant uitziet, zien alleen mijn buren....

Natuurlijk heeft een C5 dat 'buitenkant' dilemma niet..

dan moet je in belgie zeker geen C5 rijden (ph 1 en ph2) daar maak je hier echt geen indruk mee.drivers schreef:voor mij moet de wagen toch wel wat uitstralenen mag er best wel wat stoer uitzien!!! binnenkant moet ook fraai zijn!!!
cee5'er schreef:das wel waar jammer genoeg
maar ik vind nu niet dat dat nu net de wagens zijn met "de" perfecte looks verre van
maar dat is dus mijn mening
werd zondag ingehaald door een nieuwe en ik vond hem vooral 3/4 van achter totaal niet kloppen; goedkoop uitizende dunne LEDjes langs de bovenrand van de kont, die vrij hoekig is (beetje Xm dat wel) maar dan zo'n schwung in de zijkant (vd Fluence concept) het klopt gewoon niet. De voorkant is wel net, maar heeft weinig smoel.Menno schreef:Sorry maar die neus van de nieuwe laguna is lelijk
ingehaald door een nieuwe watEvilTwin schreef:werd zondag ingehaald door een nieuwe en ik vond hem vooral 3/4 van achter totaal niet kloppen; goedkoop uitizende dunne LEDjes langs de bovenrand van de kont, die vrij hoekig is (beetje Xm dat wel) maar dan zo'n schwung in de zijkant (vd Fluence concept) het klopt gewoon niet. De voorkant is wel net, maar heeft weinig smoel.Menno schreef:Sorry maar die neus van de nieuwe laguna is lelijk
De nieuwe Mondeo vind ik dan een geslaagder en harmonieuzer ontwerp, ietsje sjonnie door de grijns, dat is de mode blijkbaar. Maar daar ben je binnenin veroordeeld tot een orgie van Como plastic, net als de oude, bovendien zit je op barkrukken die voor stoelen door moeten gaan. De ruimte viel me ook tegen gezien het enorme extra formaat tov. de oude Mondeo.
Vrijdag ga ik overigens naar Brussel, niet dat ik op zoek ben naar een nieuwe, maar ok...
Overigens die Passat CC is, net als de gewone Passat, onderhuids gewoon een opgerekte Golf, dat is wel een paar klassen minder dan een C5.
lijkt me voor zich spreken, een Laguna natuurlijk!RobbertC5 schreef:EvilTwin schreef:werd zondag ingehaald door een nieuweSorry maar die neus van de nieuwe laguna is lelijk
ingehaald door een nieuwe watLaguna, C5
wat zat er dan?en wat me opviel was dat er geen gasveren aan de motorkap zaten die bij onze de motorkap open houden.
op salons willen ze meestal de klep wel even opendoen, maar echt blij mee zijn ze er niet, het ziet er gewoon minder uit alles openof zouden deze verwijderd zijn voor het autosalon