Pagina 31 van 239

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 20 jan 2011 21:00
door JW-C5
Duitser schreef:Heb je Lexia en PP2000 wel op aparte partities geïnstalleerd? (bijv. de ene op C: en de andere op D:)
Dit is nodig anders worden er bestanden overschreven en krijg je ook dit soort problemen.
Toen ik de Lexia3 probeerde te installeren kon dat niet op mijn home computer.
Daar staat het systeem bestand op de i- schijf, en die was niet adresseerbaar. De C wordt voor de CompactFlash USB gebruikt, en bij installatie is die C niet te wijzigen in een andere drive.

Installatie op een andere PC lukte wél, daar was de C-schijf beschikbaar.

Ik ben dus benieuwd te lezen hoe de Lexia op een andere dan de C schijf te installeren is. Desgevraagd kon de leverancier dat ook niet vertellen....

Groet,
JW

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 20 jan 2011 21:50
door Duitser
Zelf heb ik de C: schijf alleen voor het Windows OS gebruikt, en Lexia op D: en PP2000 op E: geïnstalleerd.
Eén van de eerste schermen die je krijgt tijdens de setup is de keuze voor de partitie. Deze krijg je zelfs als je alleen een C: schijf hebt.
Maar onze Franse vrienden zijn zo creatief in het maken van software dat het scherm er niet zo duidelijk uitziet als wat je gewend bent van andere applicaties. :smt193
Je moet gewoon ergens onderin een groot vierkant vlak op een schijfletter klikken i.p.v. dat er een installatiedirectory gevraagd wordt.

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 20 jan 2011 22:11
door JW-C5
Ik zal het opnieuw proberen op m'n PC ;)

Groet,
JW

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 14:58
door Phritz
Herman schreef:Ik ben er zaterdag niet, maar een andere dag kan altijd hier b.v.
Mijn hardware is goed dus een check is gauw gedaan door uitwisseling, heb ik al eens eerer met Peter uit belgie gedaan ,die was ook defect.
De interface was echt stuk, we hebben nu een andere, die het wel doet. Communicatie met de auto lukt ook.
@Herman, i.i.g. bedankt voor je aanbod!
Weet iemand welke menu structuur je moet doorlopen om een trekhaak in te leren voor een C5 (X7) Ph III?

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 16:28
door Phritz
@JW-NHS Had jij niet een handleiding voor de Lexia??

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 16:45
door JW-C5
Helaas, die heb ik niet.
Hopelijk vindt iemand die nog eens, dat zou super zijn :smt023

Maar wat hoger in dit draadje staan een aantal links naar sites met codes.
Wellicht heb je daar wat aan.

Groet,
JW

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 17:30
door willy4
ik heb er al zeer veel naar gezocht, maar nog steeds niets gevonden :smt089

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 18:08
door HaGee
weet niet of het degene is die jullie zoeken, maar ik heb een pdf bestand genaamd Lexia 3 user guide.
Hij is in het engels en staan ook veel afbeeldingen in.
Kijk maar eens of dit is wat jullie zoeken.
:?:

Je kunt het bestand ook hier vinden:

https://sites.google.com/site/autotools ... a-3-manual

:smt190

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 18:20
door Sjever
Dit is het inderdaad :smt038 :smt038 :smt038


Bedankt, Sjef :citrofiel

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 19:17
door Nosmo King
Valt mij een beetje tegen. Staat maar heel weinig bruikbaars in. Meeste is installatie en opbouwen van een officiele lexia tool incl. opdaten en hulp of afstand en dergelijke. Of zie ik iets over het hoofd. :smt017


Maar toch bedankt voor de link, alle beetjes helpen. :smt023

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 19:19
door JW-C5
Inderdaad, alle beetjes helpen.
Bedankt dus voor de link :smt023

Groet,
JW

Re: Lexia en andere OBD uitlezers gebruikers.

Geplaatst: 26 jan 2011 21:03
door Phritz
In ieder geval iets om mee aan de gang te gaan. Bedankt allemaal! :D

Lexia geen verbinding Diagnose

Geplaatst: 29 jan 2011 17:14
door fengels
Ik heb net een lexia binnen gekregen installatie is goed verlopen maar als ik diagnose wil doen dan krijg ik de dialoog neen zoals in plaatjes is te zien.
Heeft iemand hier een oplossing voor.

Groet
Frank

Re: Lexia geen verbinding Diagnose

Geplaatst: 29 jan 2011 17:18
door willy4
bij het opstarten herkende hij de wagen met het vin nummer

Re: Lexia geen verbinding Diagnose

Geplaatst: 29 jan 2011 17:56
door Herman
Niet fijn, zo'n melding.
Gewoon nog eens proberen anders even een goede lexia lenen en dan uitlezen. :smt017 :smt089