Ronald ik weet uit ervaring dat nederland duurder is dan belgie..
anders eens prijs laten maken in belgie...
als je precies weet wat eraan is, dan kan ik misschien eens voor je informeren..

Ronald schreef:Hij wil maximaal meewerken aan reparatie maar moet zich wel kunnen verantwoorden richting de maatschappij. Onderhoudsfactuur van 3300 euro wil hij wel meenemen in de waardebepaling.
Medio volgende week weet ik meer.
gr. Ronald
Even off-topic maar ik ben bij de ANWB verzekerd ( ik heb ook geen aandelen) , WA-PLUS, maar deze is nog steeds de goedkoopste van alle mensen die mijn eens een verzekering hebben aangeboden. Maar ik heb bij de ANWB 80% Bonus/Malus korting, daarbovenop nog eens 5 % ANWB leden korting en nog 1 keer 5 % erv.rijders korting. Ik moet wel zegeen dat die Inshared zeer scherp is, het was maar 0.40 euro per maand duurder.eddy schreef:Hoi Ronald,
Zodra je de schade hebt laten repareren even een offerte opvragen bij inshared. Niet dat ik daar aandelen heb, maar het is gewoon een goedkope verzekering. Ben je gelijk van je dure premie af. Ik ben namelijk ook op zoek naar een verzekering voor mijn "nieuwe" C5 en zij zijn tot nu toe het voordeligst. Succes met de afwikkeling van de schade!
gr. Eddy.
Ronald schreef:Net de schade expert aan de telefoon gehad. Hij vindt het lastig om een dagwaarde vast te stellen, niet zo heel courante auto. Hij wil maximaal meewerken aan reparatie maar moet zich wel kunnen verantwoorden richting de maatschappij. Onderhoudsfactuur van 3300 euro wil hij wel meenemen in de waardebepaling.
Medio volgende week weet ik meer.
gr. Ronald
Toch een gemiste kans.....Gr. Ronald
Ps. Anders koop ik een Hyundai Getz, heerlijke leenauto. NOT