Hallo Allemaal
Tot mijn grote schrik wordt ik door Cyberbob beticht van oplichting.
Ik wil hier niet teveel woorden aan vuil maken maar als Cyberbob mij een totaal verprutst motortje opstuurt kan ik daar niets meer mee. Is de eerste van ruim 150 klanten die niet tevreden is.
Ik heb hem nog mee gegeven dat ik niet blij ben met de situatie en hij een voorstel mag doen hoe we dit op kunnen lossen zodat we beiden tevreden zijn.
Letterlijke mail aan hem
Hallo ***********,
Ik begrijp je reactie, maar je vrees mbt het zakendoen via marktplaats is in mijn geval niet terecht.
Ik kan je wel meer dan 150 referenties opgeven die zullen bevestigen dat ze elk naar zeer tevredenheid zijn geholpen, waaronder enkele garages en natuurlijk veel C5 Citrofielen, ook via diverse C5 forums.
Ook je angst dat het onderdeeltje alleen gereinigd wordt en na enkele weken/maanden het weer zal begeven is onterecht.
Er wordt wel degelijk een revisie gedaan. Het betreft het reviseren van het afgebroken kunststof asje, wat defect raakt zoals op vele forums te lezen valt.
Op deze reparatie/revisie krijg je een jaar garantie, en na revisie zal dit euvel nooit meer voorkomen.
Je hebt wel gelijk als je zegt dat ik niet vermeld heb dat er geen restitutie volgt indien het motortje door de klant zelf uit elkaar is gehaald en daardoor onderdelen buiten het asje om beschadigd zijn.
Dit is weer een les die ik nu geleerd heb, en zal het bij toekomstige klanten dit zeker als voorwaarde stellen.
Neemt nu niet weg dat zowel jij als ik( je bent mijn eerste ontevreden klant) hier geen goed gevoel aan over houden.
Als je heel eerlijk bent weet je zelf ook dat het motortje uit elkaar is geweest, en knullig in elkaar is gezet. Dat je niet wist dat dit gevolgen zou hebben voor de (hogere) revisie kosten begrijp ik ook.
Ik laat aan jouw over om met een voorstel te komen die zowel jouw als mij recht doen. Als dit in eerlijkheid gebeurt komen we er zeker uit.
Nogmaals je hoeft echt voor geen millimeter bang te zijn dat je nu een bagger motortje hebt.
In afwachting van jouw voorstel
Met vriendelijke groet
Hilko Strijker
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.

C5club Newbie

Auto: C5 sedan
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 250000
Kleur: grijs
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Contacteer:
Mooi dat je hier even reageert, bedankt !!!
Zie hier dus ook waarom ik geen zwarte lijst wil ...
Ik hoop dat jullie er samen uit komen
Zie hier dus ook waarom ik geen zwarte lijst wil ...
Ik hoop dat jullie er samen uit komen

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Oké, fijn om reactie te zien ook namens C5 @citroenfan.nl zie mail

Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
klik
Auto: C5 2.0I 16V Break Exclusive
Bouwjaar: 2002
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09192
Productienummer: 0446
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 179000
Kleur: Gris Fulminator
KPH: Voor + Achter
Het principe van hoor en wederhoor is goed zolang er geen onjuiste voorstelling van zaken wordt gegeven Hilko! Jij en ik weten maar al te goed hoe de vork in de steel steekt!
Diegenen die mij middels dit forum kennen weten dat ik niet de handigste ben.
Vandaar dat ik lang heb getwijfeld om aan mijn dashboard te gaan sleutelen.
Met grote voorzichtigheid heb ik de motortjes gewisseld en daarbij nooit een motortje geopend! Hoe je het ook wendt of keert: je hebt mij onterecht geld uit de zak geklopt en daarom kaart ik dit aan op ons forum.
Verder ga ook ik hier niet teveel woorden aan vuil maken.
Waar het mij om gaat is dat mijn mede-forummers weten met wie ze in zee gaan.
Ik kan naar eer en geweten en met een gerust hart zeggen dat ik nog nooit mensen geld uit de zak heb geklopt...
Als laatste wil ik nog even kwijt dat ik wel begrijp waar je 'schrik' vandaan komt. Wij hebben namelijk ook gesproken over een eventuele kortingsregeling voor de C5 Club en nu begin je nattigheid te voelen omdat de mensen gewaarschuwd zijn voor je praktijken.
Diegenen die mij middels dit forum kennen weten dat ik niet de handigste ben.
Vandaar dat ik lang heb getwijfeld om aan mijn dashboard te gaan sleutelen.
Met grote voorzichtigheid heb ik de motortjes gewisseld en daarbij nooit een motortje geopend! Hoe je het ook wendt of keert: je hebt mij onterecht geld uit de zak geklopt en daarom kaart ik dit aan op ons forum.
Verder ga ook ik hier niet teveel woorden aan vuil maken.
Waar het mij om gaat is dat mijn mede-forummers weten met wie ze in zee gaan.
Ik kan naar eer en geweten en met een gerust hart zeggen dat ik nog nooit mensen geld uit de zak heb geklopt...
Als laatste wil ik nog even kwijt dat ik wel begrijp waar je 'schrik' vandaan komt. Wij hebben namelijk ook gesproken over een eventuele kortingsregeling voor de C5 Club en nu begin je nattigheid te voelen omdat de mensen gewaarschuwd zijn voor je praktijken.
Auto: Citroën
Contacteer:
Ik denk toch dat dit niet via het forum moet lopen, maar dat jullie dit met z'n 2'en gaan oplossen 
René repareert ze nu ook, dat is handig

René repareert ze nu ook, dat is handig

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24