ms-C5 schreef: De spekjes vielen goed in de smaak, daar nemen we de volgende keer wel een kilo of 5 van mee
Ik dacht dat jij af wou vallen?
ms-C5 schreef: De spekjes vielen goed in de smaak, daar nemen we de volgende keer wel een kilo of 5 van mee
Het is je vergevenEW schreef:Sorry...
C5V6EXCLUSIVEBREAK schreef: Was al geweldig dat je toch bent gekomen anders waren we niet aan 5xberline 5xbreak gekomen![]()
![]()
Ja, dat doe ik ook, van de bank afEW schreef:ms-C5 schreef: De spekjes vielen goed in de smaak, daar nemen we de volgende keer wel een kilo of 5 van mee
Ik dacht dat jij af wilde vallen?
Ook mee eens hoorEW schreef:C5V6EXCLUSIVEBREAK schreef: Was al geweldig dat je toch bent gekomen anders waren we niet aan 5xberline 5xbreak gekomen![]()
![]()
Vaak bij meetings: Dan zet ik het wel op de kalender, maar, zoals al eerder gemeld: geen hoge prioriteit. Dus komt er vaak wat tussen.

Nu iets van 335.170, de 336.000 komt in de loop van deze week (hangt er vanaf of we met mijn auto naar Winterberg gaan), en anders zeker in de week daarna. Ze vliegen erop deze weekBossinkje schreef:Ik neem aan dat je de 335.000 al gehaald hebt op de terugweg Henk?

Jammer hoor. Dan maar lift regelenBossinkje schreef:Nee, naar Zaandam wil die niet.. Vind hij denk ik te ver weg.