Ik quote mezelf maar even. Dit was de tweede keer. Antwoord was wel netjes geweest. Ik zou zeggen: zoek het uit
Mmm, dit had inderdaad wel anders geformuleerd kunnen worden. Sorry Vetinari.HALLO, lukt het?![]()
![]()
Ik quote mezelf maar even. Dit was de tweede keer. Antwoord was wel netjes geweest. Ik zou zeggen: zoek het uit
Mmm, dit had inderdaad wel anders geformuleerd kunnen worden. Sorry Vetinari.HALLO, lukt het?![]()
![]()
No prob.Rowi schreef:Ik quote mezelf maar even. Dit was de tweede keer. Antwoord was wel netjes geweest. Ik zou zeggen: zoek het uitMmm, dit had inderdaad wel anders geformuleerd kunnen worden. Sorry Vetinari.HALLO, lukt het?![]()
![]()
Vergeet die koerslijsten maar, die zijn veel te optimistischLord_Vetinari schreef:Van de Autoweek prijsbepaler:
Citroen C5 Break 2.0 HDi 90pk Différence
5 deuren - 5 versn., handgeschakeld
bouwjaar/maand:
kilometerstand: 205000 km
accessoires:
metallic lak
Bereken
verkoop: € 9.300
inkoop: € 7.200
Daar had ik ook al aan gedacht. Ik ga daar wel eens langs, denk ik.Menno schreef:Autovitel handelt in Megane's & C5'jes , daar een deal sluiten ??
In deze tijd? Ja hoor. Gewoon particulier verkopen en zonder inruil bij een garage binnenstappen.Menno schreef:Inderdaad, gaat om het bij te betalen bedrag de rest is weinig interessant
Persoonlijk is het natuurlijk ook niet fair om het maximale voor je C5 terug te willen krijgen en een bodum prijs te willen betalen voor de nieuwe/andere ... dat gaat niet
Nou ik zou zeggen, ga je gang, zoek een geschikt kruispunt op, waar wacht je nog op, en shop zeOverigens is er nog een optie: Iemand moet even zo vriendelijk zijn de C5 total loss te rijden. Krijg ik van Central Beheer de aanschafprijs terug en kan ik lekker gaan shoppen
Nah, het moet wel een echt ongeluk zijn, hoor. Anders is het fraude en zo. Daar doe ik niet aan. Anders kon ik op het werk wel een vrachtwagen vragen even tegen me aan te stuiterenms-C5 schreef:Nou ik zou zeggen, ga je gang, zoek een geschikt kruispunt op, waar wacht je nog op, en shop zeOverigens is er nog een optie: Iemand moet even zo vriendelijk zijn de C5 total loss te rijden. Krijg ik van Central Beheer de aanschafprijs terug en kan ik lekker gaan shoppen