Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik er ook wel bedenkeljik bij sta te kijkenPloffie schreef:Zo kijkt hij in ieder geval wel.
Maar die Klussie is echt wel handig hoor
Veren van de sloop lijken me niet zo'n geweldig idee...Ivo schreef:Mijn C5 Break uit 2002 heeft er ook last van. In het begin bleef hij nog wel eens mooi open staan maar inmiddels zakt de klep sneller naar beneden dan ik weg kan duiken.
Gebeld met de dealer maar die vraagt natuurlijk de hoofdprijs.
Wie kent er een garage die dit voor een nette prijs kan doen? Eventueel met gasveren van de sloop?
Ik heb zelf 2 linkerhanden dus ik wil er niet aan beginnen.
Alle tips zijn welkom.
Dat doe je toch zelf? Gewoon lospeuteren en weer vast zetten, en geduld hebben.Ivo schreef:Net gebeld met een dealer. Ossenblok in Etten-Leur.
De gasveren kosten 112 euro per stuk incl. BTW. Dus 224 voor een set.
De dealer geeft aan dat het 3 1/2 uur werk is a 77 euro per uur. Dus pak 'm beet 270 euro.
Totale kosten van deze reparatie: 494 euro![]()
Emerpark in Breda geeft dezelfde indicatie af.
Als ik dan hier lees dat het 2 uur werk is ipv 3,5 uur dan scheelt dat al weer 115 euro. Zo kan ik ze ook wel verdienen.
Autogarages, mijn beste vrienden zullen het nooit worden. na al die jaren ben ik nog steeds op zoek naar een betrouwbaar adres.
Dus heb ik APS in Breda gebeld voor een prijs voor onderdelen. Vergelijkbare gasveren (van het merk Triscan) kosten € 62 incl. BTW. Scheelt 5 tientjes per gasveer. Nu nog een gek vinden die ze in kan bouwen.
Als je de bestelcode weet zou je die dan even willen plaatsen?Ivo schreef: Dus heb ik APS in Breda gebeld voor een prijs voor onderdelen. Vergelijkbare gasveren (van het merk Triscan) kosten € 62 incl. BTW. Scheelt 5 tientjes per gasveer. Nu nog een gek vinden die ze in kan bouwen.
Klussie ik heb de telefonische verkoper van APS mijn kentekennummer gegeven. Op basis daarvan is de prijsopgave afgegeven.Klussie schreef:Als je de bestelcode weet zou je die dan even willen plaatsen?Ivo schreef: Dus heb ik APS in Breda gebeld voor een prijs voor onderdelen. Vergelijkbare gasveren (van het merk Triscan) kosten € 62 incl. BTW. Scheelt 5 tientjes per gasveer. Nu nog een gek vinden die ze in kan bouwen.
Voor die prijs zet ik er bij mij ook 2 nieuwe op.
bvd.