tssssCitroênnetje schreef:Nee, dan lig ik bij een laguna......(St Raphaël (Fr))....
Lekker!
tssssCitroênnetje schreef:Nee, dan lig ik bij een laguna......(St Raphaël (Fr))....

hier het inschrijfformulier en aan het type auto en bij welke club je zit weten ze wel waar je thuishoortronama schreef:het inschrijvingsformulier
met dank aan
Tis een pDF waar ik niks kan intypen. Moet ik eerst printen, dan beschrijven met zoiets als een pen en dan faxen ?Duck schreef:hier het inschrijfformulier en aan het type auto en bij welke club je zit weten ze wel waar je thuishoortronama schreef:het inschrijvingsformulier
met dank aan

op die pdf vind je een link voor inschrijven per mailRonald schreef:Tis een pDF waar ik niks kan intypen. Moet ik eerst printen, dan beschrijven met zoiets als een pen en dan faxen ?Duck schreef:hier het inschrijfformulier en aan het type auto en bij welke club je zit weten ze wel waar je thuishoortronama schreef:het inschrijvingsformulier
met dank aan
Ouderwets, Ronald...Ronald schreef:Tis een pDF waar ik niks kan intypen. Moet ik eerst printen, dan beschrijven met zoiets als een pen en dan faxen ?Duck schreef:hier het inschrijfformulier en aan het type auto en bij welke club je zit weten ze wel waar je thuishoortronama schreef:het inschrijvingsformulier
met dank aan

KPH heb ik ook in de auto nog 6 stuks ze gingen hard in heusdenHarm van Beek schreef:KPH's heb ik de auto liggen...

dat bedoel ik ook zoveel hebben wij niet en iedereen wil leuke dag ipv achter tafeltje staanHarm van Beek schreef:Idd, maar ik blijf niet bij de auto staan...
Zet er wel een telefoonnummer op voor de KPH's![]()
Ik denk niet dat er veel leden zijn die zomaar een dag achter een tafeltje willen staan. Zoveel clubartikelen hebben we ook niet (KPH's, stickers)...