Re: Hydropneumatische vering versus luchtvering
Geplaatst: 15 mei 2016 13:28
@Stalsie:
wat je schrijft over de verschillende standen dat de vering in te stellen is (bij een Bentley in 4 standen, bij de C5-3 in 2 standen).
De standen bij een C5-3 zijn "normaal" en "sport-vering" (volgens het scherm in de kilometerteller).
Ze hadden bij Citroën ook kunnen beslissen om de "sportstand" de normale stand te noemen, en de normale stand "Comfort-stand" kunnen noemen.
Beide standen vind ik nog steeds erg comfortabel.
wat je schrijft over de verschillende standen dat de vering in te stellen is (bij een Bentley in 4 standen, bij de C5-3 in 2 standen).
De standen bij een C5-3 zijn "normaal" en "sport-vering" (volgens het scherm in de kilometerteller).
Ze hadden bij Citroën ook kunnen beslissen om de "sportstand" de normale stand te noemen, en de normale stand "Comfort-stand" kunnen noemen.
Beide standen vind ik nog steeds erg comfortabel.