Ik zou idd iets sneller moeten kunnen reageren, maar k moest ok de tijd hebben om mn tankje leeg te rijden
Even over de garage: Ik ben er toch echt wel tevreden van, na het gesprek dat ze met Roman gehad hebben, hebben ze mij zelf gecontacteerd (k wilde het die dag zelf doen, maar ze waren zelf heel vroeg met bellen naar mij)
Mooi dat Gielkens de klant zelf contacteerd hierover, DAT noem ik ook service.
Enkele berichten geleden schreef ik nog dat de C5 misschien zijn beurten hier in Achel zou krijgen, maar daar begin ik steeds meer en meer aan te twijfelen, Bij Gielkens wordt ik telkens vriendelijk verder geholpen, k krijg een (bijna) nieuwe vervangwagen mee, EN ze contacteren me zelf om te vragen hoe het er nu mee is......
Vind ik alles behalve slecht!!!!

Voor Gielkens en zn team!!!!!
Nu even verder over de auto zelf:
Maandag heb ik de C5 dus naar hun gebracht, daar gingen ze de injectoren reinigen en laten controleren/testen. Daaruit is gebleken dat de injectoren niet de boosdoener waren. Ze hebben ze terug gemonteerd en een proefrit gedaan maar ze merkten zelf geen verbetering.
Nu zijn ze verder aan het zoeken.
Intussen rij ik vrolijk rond in "rijdende noppenfolie" (C4 Cactus).
qua rijden is die Cactus echt geen verkeerde auto, alleen had de 1.2 3cilinder iets meer vermogen dan 82pk mogen hebben.
Hopelijk morgen meer nieuws over de C5