Re: Slechte koude start
Geplaatst: 11 feb 2012 13:09
						
						Beste GW-tje.
Dat heb ik ook gedaan ik was iets te entousiast met m'n verhaal heb het bij deze aangepast.
Dank voor de waarschuwing.
Ik ben begonnen met het demonteren van het brandstoffilter 2x dop 10 leidingen zitten met snelkoppelingen bij mij 3 stuks.Dan de accupool van de min daarna de plus wikkel er evt een doek om om te voorkomen dat je ergens tegen aan stoot. Daarna de 2 electra kabels (zitten bovenop de startmotor) los maken dop 13 voor de dikke plus en dop 8 voor de voeding van de bendix (die laat het tandwiel naar het vliegwiel schieten).Als deze los zijn kun je met inbus 8 de 3 bouten waarmee de startmotor aan het blok vastzit losmaken en komt de startmotor los.Ik heb een zwaardere versie er terug in gedaan 1,7 kW zat een 1,4kW in.
Dan alles weer in omgekeerde volgorde terug bouwen.
En vergeet niet om het dieselfilter te ontluchten paar keer contact aan en uit.
En bij mij starte de dame als een zonnetje.
Succes
					Dat heb ik ook gedaan ik was iets te entousiast met m'n verhaal heb het bij deze aangepast.
Dank voor de waarschuwing.
Ik ben begonnen met het demonteren van het brandstoffilter 2x dop 10 leidingen zitten met snelkoppelingen bij mij 3 stuks.Dan de accupool van de min daarna de plus wikkel er evt een doek om om te voorkomen dat je ergens tegen aan stoot. Daarna de 2 electra kabels (zitten bovenop de startmotor) los maken dop 13 voor de dikke plus en dop 8 voor de voeding van de bendix (die laat het tandwiel naar het vliegwiel schieten).Als deze los zijn kun je met inbus 8 de 3 bouten waarmee de startmotor aan het blok vastzit losmaken en komt de startmotor los.Ik heb een zwaardere versie er terug in gedaan 1,7 kW zat een 1,4kW in.
Dan alles weer in omgekeerde volgorde terug bouwen.
En vergeet niet om het dieselfilter te ontluchten paar keer contact aan en uit.
En bij mij starte de dame als een zonnetje.
Succes

 .
  . .
 .