Silverstone 15" , zat standaard op o.m. de 2.0 Exclusive uit 2002.jpiek schreef:Lichtmetalen velgen voor C5
Mooie velg, maar 16" is toch wat vullender voor een grote, hoge auto als de C5. Zien er wel goed uit, en niet te duur denk ik.
Gr. Ronald
Silverstone 15" , zat standaard op o.m. de 2.0 Exclusive uit 2002.jpiek schreef:Lichtmetalen velgen voor C5
Vanmiddag twee nieuwe voorbanden erom gedaan, 215-55-16 (standaard Monza velgen) € 260.jpiek schreef:'k krijg thuis wel scheve gezichten als is er nu ook meteen al Lm onder ga hangen vrees ik..
D'r ligt hier nog een halve rekening voor een riool wat gedeeltelijk vwrvangen moest worden... bu bog maar ff niet dus..
Maarre 16" wordt een rondje banden dan niet erg prijzig ?
Jammer dat ze zijn overgespoten, zo te zien op de Foto.jpiek schreef:Lichtmetalen velgen voor C5
Michelin ??????RobbertC5 schreef:Vanmiddag twee nieuwe voorbanden erom gedaan, 215-55-16 (standaard Monza velgen) € 260.jpiek schreef:'k krijg thuis wel scheve gezichten als is er nu ook meteen al Lm onder ga hangen vrees ik..
D'r ligt hier nog een halve rekening voor een riool wat gedeeltelijk vwrvangen moest worden... bu bog maar ff niet dus..
Maarre 16" wordt een rondje banden dan niet erg prijzig ?
Iinterieurtje kopuh, voor weinugh ?Witbrik schreef:Vind ik ook icm een witte break is het mooier