Re: Nieuw op dit forum , lees dit draadje even door ...
Geplaatst: 29 mei 2008 11:59
Welkom 
https://www.c5club.nl/c5forum/
Lees ik nou in je onderschrift dat je je 16x EN je 17x BX aan het berijden bent ?XBXG schreef:Klopt, dat ben ik.
Overigens fotografeer ik wel vaker C5'en hoor.
Ik zal ze even plaatsen in het fototopic, maar verwacht geen tientallen foto's hoor. Ik heb er nog 2 gespot de afgelopen tijd.Harm van Beek schreef:Het heerst in Haarlem, veel auto's rijden...
Maarre XBXG, had je nog een KPH gespot????
Welkom, BTW
Ik ken Bram wel hoor. Laatst voor het stoplicht kwijlde hij vanuit zijn ZX op mijn BX. Ach ja, dan had ie maar BX moeten blijven rijden.Ronald schreef:Lees ik nou in je onderschrift dat je je 16x EN je 17x BX aan het berijden bent ?XBXG schreef:Klopt, dat ben ik.
Overigens fotografeer ik wel vaker C5'en hoor.
Laat Bram het maar niet horen.
Ik buig diep, zeer diep. Kom maar op met die foto´s!
Gr. Ronald