Dit speeltje gekocht om af en toe eens andere merken uit te lezen, mooi apparaat en zeer uitgebreide mogelijkheden.
WOW Wurth Snooper
Een VW en een Mercedes welke ik niet met Delphi kon uitlezen, lukt hiermee wel.
Behalve uitlezen zit er aardig wat technische info in de software zoals afstelwaarden, repareatie methoden, lokatie van bepaalde componenten, elektrische schema's, foutopsporing, etc etc.
Schermafbeelding 2021-06-16 161618.png
Door iemand uit mijn netwerk werd ik erop gewezen dat dit apparaat (intern) exact hetzelfde is als een Delphi.
Vandaag getest met een Delphi, en ja hoor werkt prima, echter alleen bekabeld en niet via BT.
Het apparaat wat ik gekocht heb werkt prima met BT, blijkbaar zit er ergens toch een klein verschil in.
Voor gebruik met BT, kan ik de Asus BT400 dongle aanraden deze is erg stabiel (c.a. € 10) i.p.v. de interne BT of ander merk/type BT.
Deze gebruik ik ook voor de Lexia BT module, aangezien de aanbevolen BT dongle van Trendnet (PSA Documentatie) niet werkt.
Onlangs ook Diagbox V9.91 aangeschaft als VM, helaas is alles in het Frans, Diagbox is vrij makkelijk om te zetten naar NL, Win7 vraag wat meer aandacht om van taal te veranderen, na wat sleutelen is omzetten naar Engels gelukt.
Deze versie is op een i7 gefabriceerd, is een stuk vlotter dan V9.68 welke op een dualcore gemaakt is.
Lexia BT module werkt onder V9.91, helaas werkt alleen Diagbox, Lexia geeft een bekende foutmelding omdat het Win7, 64 bits is.
Ik had al V9.91 en was mij bewust van 64-bit, echter de versie op AE zou 32-bit zijn, dat werd door een Fransman bevestigd

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.