Als het me lukt om te komen (denk het haast wel!) kan ik zo'n opvouw scootmobiel voor je meenemen.Herman schreef:Moet en zal er zijn zaterdag, of moet ik ook kruipen
Desnoods plakken we er C5 stickers op.
Als het me lukt om te komen (denk het haast wel!) kan ik zo'n opvouw scootmobiel voor je meenemen.Herman schreef:Moet en zal er zijn zaterdag, of moet ik ook kruipen
Tja, en ik ben er zaterdag niet, anders had ik je ter plekke even kunnen aanpakkenHerman schreef:Ik ben de smeerput vanochtend uitgekropen, te veel gebukt om het oude grid er uit te scheppen.
Ik kon wel voor over gebukt staan maar overeind komen ho maar.
Maar goed dat ik alleen er was, kon de pijn wegschreeuwen![]()
gelijk maar even naar de peut gereden voor een afspraak.
gelukkig zo om 14.30 terecht.
Een warmedouche heeft me net ook wel goed gedaan!
Moet en zal er zijn zaterdag, of moet ik ook kruipen
Ja jammer ik heb nog wel een deur als tafel in gebruikWimmie schreef: Tja, en ik ben er zaterdag niet, anders had ik je ter plekke even kunnen aanpakken
Herman schreef:Ja jammer ik heb nog wel een deur als tafel in gebruikWimmie schreef: Tja, en ik ben er zaterdag niet, anders had ik je ter plekke even kunnen aanpakken, morgenmiddag weer heen , heeft mij nu even los gemaakt en moet niet zitten veel beweging en lopen
, en dat deed ik al, was één en al in beweging, gaten graven palen plaatsengarage aanvegen beton bielzen tillen en plaatsen, das toch bewegen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
't is meer (uit)slovenHerman schreef: Ja jammer ik heb nog wel een deur als tafel in gebruik, morgenmiddag weer heen , heeft mij nu even los gemaakt en moet niet zitten veel beweging en lopen
, en dat deed ik al, was één en al in beweging, gaten graven palen plaatsengarage aanvegen beton bielzen tillen en plaatsen, das toch bewegen?
Wedden van weljmeyden schreef: Als je niet weet wat Bossche Bollen zijn: je blijft er niet mager bij.![]()