Drommels, win ik morgen mijn eigen stroopwafel en......eeuwige hoon. Dat was eigenlijk niet de bedoelingHarm van Beek schreef: jpiek's C5 is viezer, alleen hij gaat ermee nog door de wasstraat...
gr. Ronald
Drommels, win ik morgen mijn eigen stroopwafel en......eeuwige hoon. Dat was eigenlijk niet de bedoelingHarm van Beek schreef: jpiek's C5 is viezer, alleen hij gaat ermee nog door de wasstraat...

jammer dan geen soep !Duck schreef:Oldenhage schreef:Als het mogelijk is neem even de uitnodiging mee van Citroen,al weggegooit
ligt ergens tussen de kranten bij de sportvereniging

toch maar gaan.Duck schreef:en geen vlaai van jou
dan kom ik maar niet he
![]()
Ik had al zo'n vermoeden... There aint no such thing as a free stroopwafelRonald schreef:Drommels, win ik morgen mijn eigen stroopwafel en......eeuwige hoon. Dat was eigenlijk niet de bedoelingHarm van Beek schreef: jpiek's C5 is viezer, alleen hij gaat ermee nog door de wasstraat...![]()
gr. Ronald

Ik heb altijd een blauwe overall in me auto liggen en veiligheidsschoenen, omdat die op school niet in mijn kluis passen. (gek hè, met zoveel eten in mijn kluisOldenhage schreef:Voor de elektronica freaks, AXL komt ook!!!
Verder alles geregeld, hoop dat we het er doorheen komen morgen,
enne Autofan, als jij nou je overall aantrekt... kan je onder al die auto´s doorlopen... met gereedschap in je hand![]()
Probeer even netjes te parkeren, er is niet veel ruimte.
Er staat een mooie C5 III V6 voor een proefrit, voorwaarde is wel vol mee en vol terug.
Catering is in de showroom bij broer Kees
Als het mogelijk is neem even de uitnodiging mee van Citroen,
Volgens mij krijgen de importeurs van de RDW door als je een bepaald merk op je naam zet. Zo is het me ooit verteld door een Seat-dealer, tenminste. Ik krijg ook geen magazine van citroen, van alle andere merken die ik reed, kreeg ik dat altijd wel.MarcusE schreef:Ik ook niet, maar mijn vrouw wel voor haar ouwe Saxo'tje uit 1998. Zal wel aan de garage liggen waar je de auto koopt of ze het wel of niet doorgeven aan Citroen ?