Dus mocht iemand ze nog zoeken, even Menno of Harm aanklampen
Menno herken je aan een hele schone C5, en Harm aan een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele vieze
Ja HELAAS nu te laatRobbertC5 schreef:Komt Herman uit Apeldoorn ook op de meeting![]()
Zo ja....dan had ik dat eerder moeten bedenken. Mijn favoriete sigarenboer zit in Apeldoorn, aan het Marktplein : Hans van Werven Tabak. Die hele aardige man laat zijn eigen sigaren maken, de Infantes is onovertroffen, wat lekker.
Had Herman even twee kissies kunnen meenemen :neutral:
Nee, dank jeRonald schreef:Ergens op zolder heb ik nog wel een gematteerde bolknak liggen, is dat wat ?![]()
gr. Ronald
Die zijn een stuk gezonderHarm van Beek schreef:Ik heb ze uit eigen doos....
JammerHerman schreef:Ja HELAAS nu te laatRobbertC5 schreef:Komt Herman uit Apeldoorn ook op de meeting![]()
Zo ja....dan had ik dat eerder moeten bedenken. Mijn favoriete sigarenboer zit in Apeldoorn, aan het Marktplein : Hans van Werven Tabak. Die hele aardige man laat zijn eigen sigaren maken, de Infantes is onovertroffen, wat lekker.
Had Herman even twee kissies kunnen meenemen :neutral:
Zeker weten?RobbertC5 schreef:Die zijn een stuk gezonderHarm van Beek schreef:Ik heb ze uit eigen doos....
Ik ga morgen wel naast je staan, denk niet dat je zomaar gaat slaanHarm van Beek schreef:Zeker weten?RobbertC5 schreef:Die zijn een stuk gezonderHarm van Beek schreef:Ik heb ze uit eigen doos....
Kunnen hard aankomen, hoor...

Mannen, ik sluit ook graag aan .... 12.00 uur vanaf de Meent.js schreef:Treintje alkmaar de meent ijsbaan vertrek tijd 12.00 uur of zeg het maar
ringweg naar Den helder afslag de meent egmond pakeerterrein meteen rechts
of sta bij Shell station de Kooi (oprit A9). en sluit aan daar komen toch langs
zie jullie zondag![]()
Gr.js