nooit meer.. na 17000km waren die al op...
nooit meer bij profile geweest...
JW-NHS schreef:Cuppen komt voor, inderdaad. Daar heb ik in een ander draadje ook over geschreven.
Maar bij mijn weten is dat niet specifiek voor Michelin, het is gerelateerd aan de constructie van de wielophanging.
Heb je de banden links en rechts al eens verwisseld?
Dat helpt meestal snel het door het cuppen veroorzaakte geluid te verminderen/verhelpen. Ook dat staat in dat draadje beschreven....
Voorheen Ph2V6: 
Helemaal mee eens !!!Menno schreef:Niet bezuinigen op dit soort flut winterbanden, sorry .... maar dan kan je beter doorrijden op goede zomerbanden ...

Mijn Conti's zijn enorm veel stiller dan de Michelin HP's ervoor. Heb wel het idee dat een index van 97 i.p.v. 101 veel verschil maakt, de 101 zullen "harder" zijn en dus lawaaiiger. ook mijn conti winterbanden zijn heerlijk stil.trance schreef:Nu heeft de vorige eigenaar er pas nog Continental zomerbanden op laten leggen en dat is helemaal een ramp wat geluid betreft dus die gaan er na de winter af hoewel er nog 7 mm op zit.
Menno schreef:Niet bezuinigen op dit soort flut winterbanden, sorry .... maar dan kan je beter doorrijden op goede zomerbanden ...