Wat ik nog niet schreef is dat er bij ons een cultuur ontstond om elkaar advies te vragen.
Door mijn klussen aan eigen auto, en de old-timers, had ik een behoorlijk netwerk van sloperijen en garages. Collega's die eigenlijk wel goedkoper uit wilden zijn vroegen adressen van sloperijen. Wanneer ze het vervelend vonden daar naar toe te gaan en te onderhandelen, of garantie te vragen, zorgde ik voor de onderdelen. Met garantie, goedkoper dan nieuw, en eventueel ook nog een garage of een brug om zelf te sleutelen.
Er waren meer technische collega's die zo elkaar hielpen. Een leuke sfeer! En respect voor elkaar, ook voor die man/vrouw met 2 linker voeten.(die zijn nog erger dan 2 linker handen)
En dat is wat we natuurlijk hier op het forum toch ook doen, elkaar helpen.
Dit item is echt zo'n mooi voorbeeld. Van CC die stuk is naar de techniek achter dit systeem om vervolgens via goede technische kennis en uitleg, te laten zien dat er meer mee kan spelen.
Gewoon effe vragen dus!
Kijk, mijn vrouw vraag ik ook niks over de auto, teminste niet veel verder dan hoe reed hij?
Zij vraagt mij niks over wiskundige statistieken of chemie. En dat is maar goed ook.
En toch zijn we de volgende maand al 25 jaar getrouwd.
Johan