@ GSPallas
zurru schreef:Als je een exclusieve kleur wilt, ga dan voor Rouge Sanguine.
Ik rijd al meer dan een jaar rond in Vlaanderen (37000km) in mijn rode sedan en heb in totaal toch al VIER x C5 in deze kleur gezien, 2 sedans, 2 tourers.
Je onderscheidt je vlot van al die grijze leasebakken.
Het is een prachtige kleur, goed voor een hele oogst aan bewonderende blikken...
Ik deel je mening
Jarenlang heb ik in auto's gereden met standaard kleuren. Daar waren ook witte bij, twee GS-Breaks hadden die kleur.
De meest afwijkende was m'n laatste DS23 uit 1973, die was Brun Scarabee. Inmiddels is dat een kleur die je weer terug ziet komen, onder andere bij Renault. Heel fraai, vind ik.
Toen ik tegen de V6 Break aanliep die ik nu heb was m'n eerste reactie: nee, geen rood. Da's te opvallend.
Maar toen ik 'm beter bekeek, en 'm een dagje mee had om proef te rijden veranderde dat idee. En wel totaal, ik vind het nu een geweldige kleur, een weldaad tussen al het lease grijs en blauw.
Toevallig stond ik zondagmorgen in Frankrijk achter een C5 Tourer geparkeerd die ook rood was. Dat bevestigde m'n idee dat dit een geweldige kleur is, ook voor de nieuwe C5.
Mijn advies: bekijk 'm eens goed. Ik ben benieuwd hoe je er dan tegenaan gaat kijken.
Groet,
JW