Beste forumers.
Lees nou nog eens goed wat ik schrijft.
Sorry dat ik op wat zieltjes ben gaan staan maar Profile Tyrecenter heeft mijn banden niet aangeraakt. Was wel de bedoeling maar het eerste wiel dat ze aankeken (IK STOND ERBIJ) liet het ventiel al op de grond vallen.
Banden zijn er NIET AFGEWEEST en de ventielen breken buiten de velg af (direct achter het plastic dopje) en niet aan de binnenkant. Ik ben direct naar de Dealer gereden en door mijn overtuigingskracht

hebben ze er maar voor gekozen om het ventiel op goede vrjdag, 15 minuten voor sluitingstijd te vervangen.
Mijn banden moet ik nog steeds laten wisselen.
Mijn naam " Alcoan" ? Ja ik werk voor ALCOA een van de grootste aluminium concerns. Ik geef je op een briefje dat de aluminium legering van de ventelen niet bestand is tegen ons wegenzout. Weet je waar je aluminium in kunt oplossen?
Natronoog (zout). Gek dat na de vorige winter 4 ventielen AAN DE BUITENZIJDE AFBREKEN, gewoon als je het dopje eraf wilt halen.
Nu weer hetzelfde. 1 x bij Profile TC en vandaag had ik het genoegen om zelf een ventiel in mijn handen te houden.
Laat ik me veder maar niet uitlaten over de kwaliteit van Citroen want hun reputatie is alom bekend.