Pagina 3 van 3

Re: Kleurverschil na het spuiten.

Geplaatst: 04 sep 2008 13:03
door Harm
Spuitwerk moet gewoon goed zijn...

Re: Kleurverschil na het spuiten.

Geplaatst: 04 sep 2008 22:07
door JHV
Ja, ik had even overleg met oldenhage over het mogelijkstellen van de hoogte van de motorkap.
In mijn GS tijd kon dat met draaibare rubber nokken. Nu niet meer.
Maar in ons telefoongesprek klonk ook het woord eindkwaliteit en eindcontrole.
Dat vind ik het pijnlijkste, voor mij doet het zo'n afbreuk aan mijn beleving van vakwerk. Want vakwerk is het wel, alleen even net de afwerking.
Ik ben daar gevoelig voor, niet vanwege de perfectionisme, maar gewoon vanwege een gevoel voor af te leveren kwaliteit.
In mijn tijd die ik werkte als arbeidsbemiddelaar voor mensen met een arbeidshandicap, heb ik zoveel mensen gezien die met een enorme drive het werk deden wat ze (nog) konden en wilden. Op zeer verschillend niveau. Van groenwerker tot manager van een grote afdeling. Voldoening van het werk wat je doet.
Ik heb bijvoorbeeld lopen te genieten van de sfeer in de garage bij Oldenhage. Gewoon mensen met een motivatie en hart voor hun werk en omgeving. Gelukkig ken ik er ook een paar dichter bij huis. Op grond daarvan kies ik mijn garage, maar ook andere zaken. Voor de CV bijvoorbeeld.

In die zin heb ik nu dus geen lekker gevoel overgehouden van deze schadehersteller. Helaas, het zijn echt wel vakmensen heb ik meermalen gezien.

Maar de kleur is dus wel goed nu, en dat is mooi.
Nee geen zwart maar Noir obsidien mica.
Johan