Re: Rijden zonder dashboard?
Geplaatst: 23 jan 2008 07:46
Ben geen lid... 
Misschien kan je de inhoud waar het om gaat ff kopieren en hier neerzetten? Ik kan er zo ook niet bij.alzheimer schreef:http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... hp?t=68461" target="_blank
ga naar http://www.planete-citroen.com/forum/index.php" target="_blank , kies "s'inscrire", en je kunt je gratis inschrijven; kleine moeite groot plezier en goed voor je FransHarm van Beek schreef:Ben geen lid...
Voel er niet zoveel voor om me op allerlei fora in te schrijven, nog los van het achterlaten van mijn emailadres. Het is voor jou kennelijk te lastig om de betreffende info voor iedereen leesbaar op het forum te zetten begrijp ik?alzheimer schreef:ga naar http://www.planete-citroen.com/forum/index.php" target="_blank , kies "s'inscrire", en je kunt je gratis inschrijven; kleine moeite groot plezier en goed voor je FransHarm van Beek schreef:Ben geen lid...
Het is veel Franse plaatjes en praatjes, maar simpel gezegd is het een instructie hoe het asje van het wijzermotertje te repareren. Als vervanging heeft hij een stukje koperdraad 1,5mm2 gebruikt.Citroentje schreef: Voel er niet zoveel voor om me op allerlei fora in te schrijven, nog los van het achterlaten van mijn emailadres. Het is voor jou kennelijk te lastig om de betreffende info voor iedereen leesbaar op het forum te zetten begrijp ik?
jaCitroentje schreef:Voel er niet zoveel voor om me op allerlei fora in te schrijven, nog los van het achterlaten van mijn emailadres. Het is voor jou kennelijk te lastig om de betreffende info voor iedereen leesbaar op het forum te zetten begrijp ik?
dat zie je vaak op Franse fora, maar omdat ik had begrepen dat Citroentje nog niet een uiteengenomen motortje had gezien meende ik dat ik hem hier de gelegenheid kon bieden een non-destructief onderzoek uit te voerenEvilTwin schreef:Het is veel Franse plaatjes en praatjes
Allemaal goed en wel, het gaat hier niet om de reparatie van een asje, maar om een andere reparatie van hetzelfde stappenmotortje. Het lijkt erop of er iets aan de elektronica niet meer functioneert, maar voor hetzelfde geld ontstaat er een mechanische blokkering. Daarom zou ik zo'n defect ding graag eens aan een nader (niet-destructief!) onderzoek onderwerpen.alzheimer schreef:dat zie je vaak op Franse fora, maar omdat ik had begrepen dat Citroentje nog niet een uiteengenomen motortje had gezien meende ik dat ik hem hier de gelegenheid kon bieden een non-destructief onderzoek uit te voerenEvilTwin schreef:Het is veel Franse plaatjes en praatjes
geen flauw idee hoe niet-destructief het demonteren door Harm geweest is, maar daarna deed zijn hele auto niks meerCitroentje schreef:daarom zou ik zo'n defect ding graag eens aan een nader (niet-destructief!) onderzoek onderwerpen.
EvilTwin schreef: geen flauw idee hoe niet-destructief het demonteren door Harm geweest is, maar daarna deed zijn hele auto niks meer![]()