Pagina 3 van 3

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 07:46
door Harm
Ben geen lid... :oops:

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 08:34
door Citroentje
Misschien kan je de inhoud waar het om gaat ff kopieren en hier neerzetten? Ik kan er zo ook niet bij.

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 10:07
door alzheimer
Harm van Beek schreef:Ben geen lid... :oops:
ga naar http://www.planete-citroen.com/forum/index.php" target="_blank , kies "s'inscrire", en je kunt je gratis inschrijven; kleine moeite groot plezier en goed voor je Frans

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 11:54
door Citroentje
alzheimer schreef:
Harm van Beek schreef:Ben geen lid... :oops:
ga naar http://www.planete-citroen.com/forum/index.php" target="_blank , kies "s'inscrire", en je kunt je gratis inschrijven; kleine moeite groot plezier en goed voor je Frans
Voel er niet zoveel voor om me op allerlei fora in te schrijven, nog los van het achterlaten van mijn emailadres. Het is voor jou kennelijk te lastig om de betreffende info voor iedereen leesbaar op het forum te zetten begrijp ik?

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 17:08
door EvilTwin
Citroentje schreef: Voel er niet zoveel voor om me op allerlei fora in te schrijven, nog los van het achterlaten van mijn emailadres. Het is voor jou kennelijk te lastig om de betreffende info voor iedereen leesbaar op het forum te zetten begrijp ik?
Het is veel Franse plaatjes en praatjes, maar simpel gezegd is het een instructie hoe het asje van het wijzermotertje te repareren. Als vervanging heeft hij een stukje koperdraad 1,5mm2 gebruikt.

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 17:18
door alzheimer
Citroentje schreef:Voel er niet zoveel voor om me op allerlei fora in te schrijven, nog los van het achterlaten van mijn emailadres. Het is voor jou kennelijk te lastig om de betreffende info voor iedereen leesbaar op het forum te zetten begrijp ik?
ja

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 17:27
door alzheimer
EvilTwin schreef:Het is veel Franse plaatjes en praatjes
dat zie je vaak op Franse fora, maar omdat ik had begrepen dat Citroentje nog niet een uiteengenomen motortje had gezien meende ik dat ik hem hier de gelegenheid kon bieden een non-destructief onderzoek uit te voeren

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 17:58
door Citroentje
alzheimer schreef:
EvilTwin schreef:Het is veel Franse plaatjes en praatjes
dat zie je vaak op Franse fora, maar omdat ik had begrepen dat Citroentje nog niet een uiteengenomen motortje had gezien meende ik dat ik hem hier de gelegenheid kon bieden een non-destructief onderzoek uit te voeren
Allemaal goed en wel, het gaat hier niet om de reparatie van een asje, maar om een andere reparatie van hetzelfde stappenmotortje. Het lijkt erop of er iets aan de elektronica niet meer functioneert, maar voor hetzelfde geld ontstaat er een mechanische blokkering. Daarom zou ik zo'n defect ding graag eens aan een nader (niet-destructief!) onderzoek onderwerpen.

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 18:54
door EvilTwin
Citroentje schreef:daarom zou ik zo'n defect ding graag eens aan een nader (niet-destructief!) onderzoek onderwerpen.
geen flauw idee hoe niet-destructief het demonteren door Harm geweest is, maar daarna deed zijn hele auto niks meer :lol:

maar een defectie ziet er hetzelfde uit als een niet defecte, behalve dan dat er een asje stuk is.

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 23 jan 2008 20:09
door EW
EvilTwin schreef: geen flauw idee hoe niet-destructief het demonteren door Harm geweest is, maar daarna deed zijn hele auto niks meer :lol:
:smt042 :smt042 :smt043 :smt044 :smt043 :smt044 :smt043 :smt042 :smt044

Re: Rijden zonder dashboard?

Geplaatst: 24 jan 2008 00:48
door Harm
Draadje gaat dicht.

Auto gaat eruit... :?