De lampen lijken zichzelf te fixeren. Ik heb ze nu aangesloten en ze werken op dezelfde hoogte als de gewone xenonlampen. Later ga ik de bedrading uit de 'donor' ernaast leggen. De hoogte regelaar zit al gemonteerd. Wordt vervolgd dus...JW-C5 schreef: Maar de vraag is dan of je de Xenonunits kunt fixeren in een vaste positie, zoals exroosje dat gedaan heeft bij zijn PH3. Geen idee of dat kan, en hoe dat dan gedaan zou moeten worden.
Net ook de koplampsproeiers aangesloten inclusief het desbetreffende reservoir. Gek genoeg zat de bedrading voor de koplampsproeiers al gemonteerd op het oude reservoir. Dus plug and play. Dacht ik. Wel nog even aanmelden via de lexia. Maar ook dan geen reactie op de sproeiers. Dus dan maar de lampunit aangepast in lexia van "normale halogeen" naar "xenon". En ja de pomp reageert, maar de sproeiers komen er nog niet uit. Nu lijkt het dat de sproeiers te werken op waterdruk. Iemand daar weet van? En is er een apart reservoir voor die sproeiers die ik moet vullen?