Mijn schoonvader heeft zijn C5 daar ook laten doen. In alle tevredenheid. Vandaar heb ik zijn voorbeeld gevolgd.
Ik ben daar 1 keer geweest voor de huidige C5 te voorzien van een trekhaak.
Helaas is hier dus 2 x een fout gebeurd doordat ze mijn wagen met een C5 phase 1 hebben verwisseld... .
Ik ben er uiteraard niet over te spreken maar hoop dat ze het ook nu opnieuw op hun kosten gaan herstellen. Chassis hebben ze toen hersteld en de bijkomende steunen gemonteerd.
Wat mijn kennis betreft, een groot en klein onderhoud kan hij zeker aan na jaren in een garage te hebben gewerkt.
Bij complexere zaken ga ik nog steeds naar mijn Citroen-garage.
In deze zaak wou hij enkel eerst mee zoeken om te zien hoever het ging.
Zelf had hij al eerlijk aangegeven dat dit te ver ging en er computers aan te pas zouden komen ivm BSI.
Als je al jaren dit forum volgt moet je helaas vaststellen dat vele erkende garages ook al eens een fout maken bij de diagnose. En wie kan hen het kwalijk nemen? Het is zoooo complex geworden dat je voor 1 probleem soms meerdere opties hebt. Try and error is soms het enige dat je kan doen. Ook dit is realiteit.
Ben al jaren met een oldtimer bezig, en wat ben ik blij dat die zo eenvoudig?! in elkaar steekt.
Daar kan je nog aan werken op een plezante manier. Maar dan heb je de luxe van onze dame natuurlijk niet...