Als het de 25e wordt, meldt even hoe laat je waar staat... Vervoer is dan vast wel even te regelen...EW schreef:De 18e kan ik niet.
De 25e: misschien. Maar dan kom ik wel incognito (met de NS).
Nee, niet vanuit Pont de Glane CS
Als het de 25e wordt, meldt even hoe laat je waar staat... Vervoer is dan vast wel even te regelen...EW schreef:De 18e kan ik niet.
De 25e: misschien. Maar dan kom ik wel incognito (met de NS).
Heb ik ook eens gedaan in mei, in Lelystad. Cadeautje van Citroen: kwis over het nieuwe rijden goed ingevuld en toen cursus 'nieuw rijden' ingeruild voor slipcursus, omdat de datum niet goed uitkwam.Harm van Beek schreef: Ik wil best eens zo'n slipdag meemaken...
Harm van Beek schreef:Je kunt natuurlijk, los van deze meeting, zelf zoiets voor het najaar plannen.
Via een apart draadje is dat best te polsen. Ik wil best eens zo'n slipdag meemaken...
Een aantal keren via een vorige werkgever een rijvaardigheidstraining meegemaakt. Nuttig, zelfs voor de meest bedeesde collega´s van mij, nuttig en heel erg gaaf voor een autoenthousiast zoals ik.R1200C schreef:Persoonlijk vind ik een een slipcursus meer waarde hebben in de herfst, dan ga je juist het slechte weer tegemoet...
Nee, gezien Joost´s antwoord op mijn post, bedoelen Joost en ik hetzelfde. Een training, op een afgezette baan, waar je met je EIGEN auto rijdt om te leren wat het ding doet in grenssituaties om juist NIET in een slip te raken.Rene schreef:Een slipcursus? dat kan iedereen al, daar heb je geen cursus voor nodig...
Gewoon met een rotgang te hard door de bocht, en je slipt...
Of bedoelen we een ANTIslipcursus?
Haha, ik weet het.. kom me niet inhouden