Zo vandaag is me auto gerepareerd.
Ik had er graag bij willen zijn vandaag maar wegens gezondheidsklachten kon dit niet jammer genoeg, maar mijn zwager heeft me wagen opgehaald en de monteur is aan de gang gegaan, ondanks dat het zo druk is in de garage.
De rechter motorsteun is vervangen en twee stabilisatorstangen, goh wat een merkbaar verschil is dat zeg die nieuwe stabilisatorstangen, de oude heeft hij weer mee terug gebracht omdat hij weet hoe ik ben

de oude kon je gewoon alle kanten op bewegen.
Met de nieuwe motorsteun merk ik dat de wagen niet meer trilt, dit was vooral te merken als de wagen stil stond en stationair draaide.
Ik had ook de baksteun mee besteld, maar dit is een aardige klus om te vervangen, daar was nu echt geen tijd voor dus dat word vervolgt...
Het merk van de motorsteun heb ik lang over nagedacht en met diverse mensen besproken, ik ben tegen wat adviezen ingegaan

omdat ik het wil proberen, ik heb het merk Febi genomen, is dit niks dan vervang ik deze alsnog voor de originele, ik heb deze naast elkaar gehouden, het gewicht is hetzelfde ook een Hydro lager, de prijs is 36,- er was ook een Febi zelfde typenummer voor 136,- euro en origineel is 147,- opgevraagd bij de dealer in Spijkenisse.
Het verschil in prijs van Febi kan ik niet helemaal plaatsen want ik kan geen verschil vinden in die twee, dus de goedkope genomen.
Al met al ben ik voor nu dik tevreden met de reparatie en hoop ik dat tie volgende week goed gekeurd word.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.