Maar ook nog antwoord op de vraag waar maxi zekeringen zitten.van iemand.
En JW is je auto goedgekeurd met je dagrijverlicting+achterlichten?.
.

Dus nutteloosFrans 99 schreef:Dan lees je dat hij wel zo'n apparaat heeft,maar de nippels niet.

Hier?BJG schreef:Bij een ph3 absoluut niet!!!!chathanky schreef:Normaal zou dat gewoon moeten kunnen dat de auto in de rijstand op een brug kan.
De tank barst of de veercilinders gaan lekken, soms allebei![]()
De zekering van de BHI zit in een aparte kast naast de accu en niet in de BSM

Frans 99 schreef: Bij mij geld dat de accu linksachter in de kofferruimte staat.
Er zitten een paar grote zekeringen onder het rode deksel op/van de accu.
Moeten er daar meer maxi zekeringen zitten?.
![]()
![]()

zou jou niet ontgaan zijnVERPLICHT : Verwijder de dop van het LDS-reservoir wanneer de auto met behulp van een schaar- of 2-kolomsbrug wordt opgekrikt. Monteer de dop van het LDS-reservoir zodra de auto weer op zijn wielen staat (volgens uitvoering).

Toch welJW-C5 schreef: Oftewel, zo'n waarschuwing:zou jou niet ontgaan zijnVERPLICHT : Verwijder de dop van het LDS-reservoir wanneer de auto met behulp van een schaar- of 2-kolomsbrug wordt opgekrikt. Monteer de dop van het LDS-reservoir zodra de auto weer op zijn wielen staat (volgens uitvoering).![]()
Groet,
JW
Wat bedoel je? Suggereer je nu dat de auto van Frans bij een dealer staat? of dat dealers dit niet weten? (m.i. beide onjuistchathanky schreef: Toch wel bijzonder dat dit na meerdere malen aan bod geweest te zijn dat dit nu opgemerkt wordt door JW terwijl dit bij monteurs van dealers regelmatige kost is dat er een C5 uit de derde generatie op een dergelijke brug geplaatst wordt.

Ik kan dat niet zien.BJG schreef: Overigens weet ik ook vrijwel zeker dat die opmerking later is toegevoegd, en oorspronkelijk niet in de documentatie stond. De tank werd ook zonder problemen door dienst onderdelen vergoed![]()