Pagina 3 van 3
Re: 1e rit: "storing veersysteem, max. 90 km/u", daarna OK
Geplaatst: 20 nov 2012 19:51
door EvilTwin
mogelijk de stuurbekrachtiging, die kent twee hoofd varianten, mechanische pomp en elektrische pomp. Van de eerste zijn dan nog twee versies: snelheidsafhankelijk en toerentalafhankelijk, met dezelde aansluiting voor LDS.
Re: 1e rit: "storing veersysteem, max. 90 km/u", daarna OK
Geplaatst: 20 nov 2012 21:10
door albert kolthof
Als het een slang is die druk voor een stuurbekrachtiging van de pomp nam, kan ik hem dus rustig afsluiten, eens ?
Ik redeneer maar zo: wat het ook geweest is, het is wel zeer waarschijnlijk een bron van "druk" geweest voor iets. In mijn geval heb ik dat niet nodig (oude pomp had geen nippel/slang) dus zou ik zonder problemen moeten kunnen afsluiten.
Ik zou niet willen dat het bijvoorbeeld een terug voer slang is en dat ik problemen krijg als ik hem afsluit ?
Om zekerheid hierover te krijgen: er moeten heel wat C5's rond rijden met een nippel en slang die ergens naar toe gaat. Zou ik al mee geholpen zijn als iemand mij bevestigd waar de slang naar toe gaat. Aan de binnenkant van het deksel van de pomp heb ik gezien dat hij uit 2004 is.
Re: 1e rit: "storing veersysteem, max. 90 km/u", daarna OK
Geplaatst: 21 nov 2012 08:00
door EvilTwin
Als je alle andere slangen ergens op het zitten, is die aansluiting overbodig
