ik vind hier al een reactie;
Willekeurige ketsschoten die rond van één cilinder naar een andere springen (lees: P030x codes) ook zal een P0300 code instellen. De onderliggende oorzaak is vaak een voorwaarde mager brandstof, die kan worden veroorzaakt door een vacuüm lek in het inlaatspruitstuk of ongelimiteerde lucht gettingpast de luchtstroom sensor, of een EGR klep, die open is geplakt.
Maar zal wel bobine of injectie kunnen zijn, aan de lexia hangen!
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
