Pagina 20 van 29
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 06 mar 2010 15:49
door EW
MarcusE schreef:Laten we het er dan op houden dat de Boschbladen de beste ruitenwissers zijn die ik tot nu toe heb gehad. En dat varieert van Praxis rommel tot SWF en Valeo.
en toch zijn het Bosch bladen geweest (op de 205) waarbij tijdens zware regenval het rubber er ineens vandoor ging.....
Gelukkig nauwelijks schade aan de ruit en ik was blij met de twee SWF's die ik in de kofferbak had liggen (ik gooide destijds de oude ruitenwissers in de kofferbak voor nood).
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 06 mar 2010 16:24
door Ploffie
Volgens mij heb ik het hier al eens vermeld maar ik heb wel een keer een paar wissers op mijn Xm gehad, merk hemelvaart uit China of nog verder weg, maar die kostten 5 eurietjes per stuk, veegden streeploos en zaten er minstens 2 jaar op.
Zijn toch hele andere prijzen voor een streeploze vaat.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 07 apr 2010 19:43
door willemb
Heb nu voor de tweede keer flatblades voor C5 ph1 besteld via wisserbladen.nl. Eerste keer prima ervaringen. Nu iets ander ontwerp en drama. Veel strepen, slechte druk op ruit, heel deel wordt nauwelijks geveegd. Heb leverancier om reactie gevraagd maar niet thuis. Laatste keer voor mij daar!
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 08 apr 2010 22:05
door Ceevijf
Ik heb Bosch aerotwins besteld in Germany maar voordat het hier is pppfff Tis vanaf 1 april al onderweg. Ik hoop dat het het wachten waard is.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 08 apr 2010 23:09
door Roman
pfff , ik heb voor de vorige C5 via exroosje losse rubbers gekocht... je kon die dan uitwisselen met de rubbers in de aerotwin...
wil ik dat vandaag bij de ph3 doen, past het niet..
moet ik nog hele nieuwe gaan halen...
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 09 apr 2010 12:45
door Klaverblaadje
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 12 apr 2010 19:38
door Ceevijf
Ik heb ze binnen die aerotwins en ze zitten erop

, van mij mag het gaan regenen

Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 13 apr 2010 12:02
door exroosje
waarom passen ze niet op de ph3 ? Te klein of omdat het valeo's zijn (waar het rubber een is met de ruitenwisser) ?
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 13 apr 2010 12:52
door Roman
niet te klein, maar de ruitenwissers zijn1 geheel...

Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 17 okt 2010 12:16
door PatjeNL
Heb nog ruitenwisser armen + wissers liggen van een ph2.
wissers zijn nog redelijke staat af en toe slecht met wissen.
Voor de knutselaar die hem op de ph1 wil zetten mail me gerust en wat je er voor wil geven
Nieuwe wisserbladen
Geplaatst: 22 okt 2010 10:07
door viper
waar kopen bestellen jullie die altijd?
ik zag toevallig bij carparts voor 29,95 een setje.
klinkt erg goedkoop of is het troep?
http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/nl/0E7E ... tion=false" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nieuwe wisserbladen
Geplaatst: 22 okt 2010 10:15
door AvB
Hoi,
Heb net Bosch airotwin erop laten zetten. Is wel duurder, maar ze zoeven over de nieuwe voorruit.
Re: Nieuwe wisserbladen
Geplaatst: 22 okt 2010 10:31
door viper
eum ja ok mooi...
maar niet echt antwoord op mijn vraag.
en ik meen ooit ergens gehoord te hebben dat het bij de oosterburen goedkoper is , ben alleen die link kwijt en vindt em ook in de zoekoptie niet
Re: Nieuwe wisserbladen
Geplaatst: 22 okt 2010 11:30
door JW-C5
Die door jou gegeven link werkt niet......
Groet,
JW
Re: Nieuwe wisserbladen
Geplaatst: 22 okt 2010 11:46
door viper
http://www.carpartsdirect.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;