Pagina 19 van 29
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 26 feb 2010 10:36
door smokesave
Nog net even goedkoper voor de mierenliefhebber:
http://cgi.ebay.de/BOSCH-WISCHERBLATTER ... 5d27c10c3e" onclick="window.open(this.href);return false;
Doe er je voordeel mee ze wissen super, het lijkt wel of er een nieuwe ruit in zit.
Groet Barrie
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 26 feb 2010 10:40
door SkyBuMp
Klopt.. ze werken echt PERFECT... zip zap.. hele ruit clean!
@smokesave: die jij aangeeft passen alleen op de PH1 armen...naar welke advertentie ik wees is geschikt voor PH2 armen.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 02 mar 2010 12:57
door T hijs
Ik heb bij de URL van SkyBuMp ook een set besteld voor mijn Ph2 afgelopen donderdag. Deze zijn zojuist afgegeven, erg nette service!
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 05 mar 2010 18:06
door Marc
Vandaag voor het eerst in de regen de nieuwe Bosch flatblades gebruikt. Excellent
Streep-, zwabber- en pieploos.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 05 mar 2010 18:55
door Erik huisman
zie ik het nu goed, EUR 27,90 voor een setje????
Ik heb ze ook op mijn ph II zitten maar das echt super goedkoop...
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 05 mar 2010 21:05
door willemcj
Ik was meer dan €90,= kwijt (voor 2 ruitenwissers voor), had ze besteld zonder vantevoren te informeren wat dat ging kosten..

Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 05 mar 2010 21:19
door KlaasS
ik heb deze week ook nieuwe wissers GEKREGEN!!
ik heb de auto nu 2 week en vanaf het begin was het niet streeploos en ook de automatische wisserstand blef maar doorgaan
puur en alleen omdat ze niet het glas droogkregen ,dus onder garantie vervangen
mooi he garantie!!
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 05 mar 2010 21:47
door Marc
Erik huisman schreef:zie ik het nu goed, EUR 27,90 voor een setje????
Ik heb ze ook op mijn ph II zitten maar das echt super goedkoop...
Komt wel 9,90 verzendkosten bij. Maar dan nog is het goedkoop.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 05 mar 2010 21:53
door Erik huisman
ik wou net zeggen, tis een koopje
gelijk ff toegevoegd aan fovorieten, voor tegen de tijd dat ze van mij versleten zijn.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 05 mar 2010 22:56
door Ploffie
Prijs die Bosch flatblades niet de hemel in, want zo fantastisch zijn ze ook weer niet.
Het blijven gewone wissertjes met een kek uiterlijk.
Ik lees wel eens meer klachten over die dingen en bij mij beginnen ze ook strepen te trekken en moeizaam om te slaan als ze van links naar rechts moeten.
Ze zitten er nu krap een jaar op..
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 05 mar 2010 23:44
door SkyBuMp
Ploffie.. op mijn ex-C5 had ik ze ook gemonteerd zitten! Ik kan wat je zegt niet bevestigen, echt super fijne wissers op PH2 armen. Perfect, streeploos en geruisloos! Niets klapperen maar gewoon, zip zap en klaar!
Op de lange termijn kan ik geen uitspraken doen..maar de eerste maand ben ik zéér tevreden!
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 06 mar 2010 00:25
door Marc
Ploffie, weet jij dan wat de beste flatblade wisserbladen zijn voor op een ph2 arm ?
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 06 mar 2010 10:05
door Ploffie
Nee Marc, geen idee.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 06 mar 2010 12:07
door Marc
Laten we het er dan op houden dat de Boschbladen de beste ruitenwissers zijn die ik tot nu toe heb gehad. En dat varieert van Praxis rommel tot SWF en Valeo.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 06 mar 2010 15:03
door SkyBuMp
SWF flatblades komen uit de ADAC / ANWB testen meestal op een goede tweede plaats, Bosch en VW eigenmerkt (rebranded bosch) komen al verschillende jaren op de eerste plaats!
