Pagina 18 van 29
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 11 feb 2010 21:58
door SkyBuMp
Is gewoon afhankelijk van hoevaak en hoe je ze gebruikt. Ik zie de buurvrouw vaak dr ruiten schoonwissen terwijl er nog minimaal ijs op ligt, tja zo gaat het rubber sneller stuk.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 11 feb 2010 22:00
door willy4
ja als ge dat doet kunt ge alle dagen uw wissers vervangen

Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 11 feb 2010 22:06
door Ploffie
Ik heb op mijn Xm wel eens chinese crap gehad die minimaal 2 jaar fatsoenlijk wapperden.
Hmm, wat is goed spul hè?
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 12 feb 2010 18:02
door SkyBuMp
Zo .. ze zijn echt rap onze oosterburen!
Net gemonteerd en past prima.. binnenkort even de wiservaring testen

Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 12 feb 2010 18:54
door Ploffie
Roman schreef:volgens de ruitenwisser mannen zelfs 2x per jaar...
Waarom geen 4 keer?
Verdienen ze er nog meer aan..
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 13 feb 2010 10:48
door Klaverblaadje
SkyBuMp schreef:Zo .. ze zijn echt rap onze oosterburen!
Wat was je nu kwijt aan het hele verhaal?
Hoeveel verzendkosten komen erbij, misschien kunnen we samen wat setjes bestellen.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 13 feb 2010 14:03
door Ceevijf
denk dat ze ook maar ga bestellen voor de C5 uit 2003 en dat voor 32 euries
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 13 feb 2010 15:16
door SkyBuMp
Klaverblaadje schreef:
Wat was je nu kwijt aan het hele verhaal?
Hoeveel verzendkosten komen erbij, misschien kunnen we samen wat setjes bestellen.
Misschien was dat nog verstandiger om samen een setje te kopen en de verzendkosten te delen ;p.. misschien leuk om zoiets te regelen en net voor een meeting zodat je niet in Nederland nog verzendkosten hoeft te betalen.
Ik woon in de de regio Den Haag... en daar zitten niet veel C5 clubbers voglens mij.. daarom maar alleen gekocht. Verzendkosten bedragen 9,90,-
Ik was totaal 37 euro en nog wat cent kwijt

Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 13 feb 2010 17:31
door frank65
Dat is de helft van wat ik bij Brezan kwijt was voor 2 Valeo flatblades

Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 13 feb 2010 17:34
door EW
Ik heb ook aerotwins via ebay uit Dld laten komen omdat het aanzienlijk goedkoper was dan een setje gewone.
Volgende keer ga ik ook gewoon even de grens over.
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 13 feb 2010 20:22
door SkyBuMp
Ze wissen echt goed.. streeploos! (Ja echt.. zo kan het ook

).
De betere wissers voor de conventionele ruitenwisserarmen.
Geplaatst: 24 feb 2010 16:12
door smokesave
Na een zoektochtje naar goede ruitenwissers (de oude hebben deze winter niet overleeft) kwam ik de Bosch aerotwin RETOFIT wissers tegen, deze passen op de originele rw armen dmv een slim klik systeem. Op de ph1 en wellicht ook op de ph2 past setje AR813S super, ze wissen erg goed en zijn ook als best getest door de kampioen.
De retrofits zijn niet overal te vinden maar op ebay heb je een setje voor ruim 2 tientjes.
http://www.lichtenzicht.nl/ruitenwisser ... nretrofit/
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 24 feb 2010 16:16
door Menno
Ik heb je draadje samengevoegd met het bestaande wisser topic ....
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 24 feb 2010 22:18
door C5itroentje
Es kann noch billiger wahrscheinlich
http://cgi.ebay.de/Wischer-Bosch-AeroTw ... 5d2492c1ff" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ruitenwissers
Geplaatst: 24 feb 2010 22:46
door Marc
Mijn nieuwe wisserbladen zijn unterwegs. De bladen die op mijn nieuwe armen zaten zijn niet streeploos, dus toch maar even nieuwe besteld in D. Bij het ebay adresje van SkyBuMp
