Pagina 18 van 60

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 08 sep 2007 11:06
door Wimmie
Slecht voor de ogen. Hebben die chinezen daar geen last van dan?

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 09 sep 2007 14:41
door R1200C
Ik vind het wel meevallen, zeker als je naar de gewone C4 kijkt...

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 09 sep 2007 19:53
door Wimmie
Ik vind de C4 sowieso geen succes, laat staan met een kofferbak. Vind ik helemaal een ouwe l*llen bak :oops:

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 10 sep 2007 08:07
door Roman
:offtopic

zullen we het maar verder hebben over de nieuwe C5 ;-)

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 10 sep 2007 19:53
door pieter melissen
morgenavond heb ik wat fotos van de concept......

(vanuit een hotelletje iets ten noorden van Frankfurt)....

Promo C-airscape

Geplaatst: 14 sep 2007 23:38
door mcitroen
Nu eindelijk het dakmechanisme te zien, compact moet ik zeggen, dus...... ik zie productiemogelijkheden :D

Citroen C(5)-airscape

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 14 sep 2007 23:52
door Rene
WOW, ontzettend mooi gemaakt zeg. :shock:

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 15 sep 2007 01:10
door Harm
:smt023

Dakmechanisme in shots weegegeven

Geplaatst: 15 sep 2007 09:28
door mcitroen
Dakmechanisme van de C(5)-airscape

Dicht:
Afbeelding

Openen van...
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Open:
Afbeelding

Zier er erg goed uit, bij deze nogmaals het filmpje van de C(5)-airscape:

Citroen C(5)-airscape

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 15 sep 2007 11:48
door js
Hallo C5 rijders,

Zie hier de stand in frankfurt :smt023 http://www.frankfurt2007.citroen.com/site/en/index.php" target="_blank

Gr js

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 15 sep 2007 19:29
door R1200C
Wat een langdradig filmpje zeg. En ik moet zeggen dat ik hem nu wat minder top vind...

Re: Dakmechanisme in shots weegegeven

Geplaatst: 16 sep 2007 12:21
door PjotrBlom
mcitroen schreef:Dakmechanisme van de C(5)-airscape


Openen van...
Afbeelding

Hoogte verstelling en Sport Knop --> dus Hydractive :smt023

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 24 sep 2007 11:03
door Menno

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?

Geplaatst: 24 sep 2007 11:06
door Harm
De week erna zit ik in Bretagne... Even langs Rennes rijden, maar... :smt003

Nieuwe C5 break gespot

Geplaatst: 27 sep 2007 20:42
door mcitroen
De nieuwe C5 break:

Afbeelding


Prachtig zeker in deze donker blauwe kleur, krachtige voorzijde!!!

+ een filmpje van een ingepakte sedan en station:

Scoop van ingepakte versie