Pagina 18 van 60
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 08 sep 2007 11:06
door Wimmie
Slecht voor de ogen. Hebben die chinezen daar geen last van dan?
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 09 sep 2007 14:41
door R1200C
Ik vind het wel meevallen, zeker als je naar de gewone C4 kijkt...
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 09 sep 2007 19:53
door Wimmie
Ik vind de C4 sowieso geen succes, laat staan met een kofferbak. Vind ik helemaal een ouwe l*llen bak

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 10 sep 2007 08:07
door Roman
zullen we het maar verder hebben over de nieuwe C5

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 10 sep 2007 19:53
door pieter melissen
morgenavond heb ik wat fotos van de concept......
(vanuit een hotelletje iets ten noorden van Frankfurt)....
Promo C-airscape
Geplaatst: 14 sep 2007 23:38
door mcitroen
Nu eindelijk het dakmechanisme te zien, compact moet ik zeggen, dus...... ik zie productiemogelijkheden
Citroen C(5)-airscape
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 14 sep 2007 23:52
door Rene
WOW, ontzettend mooi gemaakt zeg.

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 15 sep 2007 01:10
door Harm
Dakmechanisme in shots weegegeven
Geplaatst: 15 sep 2007 09:28
door mcitroen
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 15 sep 2007 11:48
door js
Hallo C5 rijders,
Zie hier de stand in frankfurt
http://www.frankfurt2007.citroen.com/site/en/index.php" target="_blank
Gr js
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 15 sep 2007 19:29
door R1200C
Wat een langdradig filmpje zeg. En ik moet zeggen dat ik hem nu wat minder top vind...
Re: Dakmechanisme in shots weegegeven
Geplaatst: 16 sep 2007 12:21
door PjotrBlom
mcitroen schreef:Dakmechanisme van de C(5)-airscape
Openen van...

Hoogte verstelling en Sport Knop --> dus Hydractive

Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 24 sep 2007 11:03
door Menno
Re: Opvolger C5 ( Phase 3 ? ) ... 2008 ?
Geplaatst: 24 sep 2007 11:06
door Harm
De week erna zit ik in Bretagne... Even langs Rennes rijden, maar...

Nieuwe C5 break gespot
Geplaatst: 27 sep 2007 20:42
door mcitroen
De nieuwe C5 break:
Prachtig zeker in deze donker blauwe kleur, krachtige voorzijde!!!
+ een filmpje van een ingepakte sedan en station:
Scoop van ingepakte versie